Hej Hans Ja, jeg synes jo nok, at du er lidt for meget til den negative side, måske fordi din indgangsvinkel er forkert. Negativiteten kan jeg ikke bruger til noget, fordi den tager begejstringen væk, og begejstring er vigtig, især på et så tidligt et stadium af processen, hvor vi befinder os nu. Det er først senere i processen, at negativiteten bliver værdifuld. En kunstmaler, der er bange for ikke at være perfekt, når han sætter det første penselsstrøg på lærredet, kommer aldrig i gang med at male. De første penselsstrøg vil ALTID være uperfekte og fejlbehæftede, men det er ligemeget - det vigtigste er, at kunstneren bevarer lysten til at male og i det hele taget bliver ved - så skal det nok blive til noget til sidst. Forestil dig, at vi har at gøre med et produkt, som er så generisk, at det kan blive til hvad-som-helst. Da der faldt bebrejdelser omkring mulig detektering af kræftpatienter, var der netop tale om en af mange muligheder for produktet. Systemet kan detektere lige hvad du vil have hos mennesker, forudsat at jeg lægger tid og arbejde i det, og forudsat at der findes et tilstrækkeligt stort antal horoskoper for den valgte kategori i de eksisterende horoskopsamlinger - så: Hvad vil du have? Hvad kunne du tænke dig? Mvh. Rapsody |
Hej
detter er mit sidste indlæg.
Nej jer er på ingen måder negativ-jeg har ikke nævnt noget negativt-tvertimod.
Du stiller et spørgsmål her i Amino-hvordan får jeg mit produkt ud over rampen(eller noget ligende) dette er det jeg forholder mig til-det er det jeg ved noget om og det er det jeg arbejder med.
Som jeg skrev tidliger,at du stiller dig selv i offer rollen-du tro vi er i mod dig, men det forholder sig på ingen måder sådan. jeg har brugt tid og god råd på dig-du giver intet tilbage. Du beskriver en hel masse udvedkommende billeder som intet på denne jord har noget med markedsføring. jeg har læst tråden og der findes ikke et svar fra dig uden du forsvarer dig-du tager ikke udfordringen op- du glemmer, ar du selv i første trådindlæg skriver, at der ingen opmærksomhed til trods for det du har gjordt-og henviser til tidliger succes.
Det er svært at råde når jeg som nu må skrive noget helt andet en spændende diskustion om hvorledes et specielt produkt som dit kan markedsføres.
Jeg tror ikke du er helt klar til at markedsføre dit produkt-bredt. for mig fremstår det,fra din svar, at du er moden til en lille og speciel markedsføreing inden for dit netværk, som måske allerede anerkender dig- det brede publikum må vendte til, at du sænker paraderne og lytter til dem som allerede har gennemført en markedsføring af forskellige produkter. Som det fremgår af alle mine svar er det det samme jeg har forsøgt at sige. lyt,lær og brug den viden der kommer at stille spørgsmål-som du ikke allerede har stillet.
Dem der synnes du er dygtig, kan ikke bruges (da de aldrig svarer ærligt) dem der kritisk kan du udveksle ideer med, dem der i mod dit produkt er dem du kan lære fra. Dette er grundsætninger der virker
Hans