Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et nyt produkt - hvordan får jeg det ud over rampen?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Ja, jeg synes jo nok, at du er lidt for meget til den negative side, måske fordi din indgangsvinkel er forkert. Negativiteten kan jeg ikke bruger til noget, fordi den tager begejstringen væk, og begejstring er vigtig, især på et så tidligt et stadium af processen, hvor vi befinder os nu. Det er først senere i processen, at negativiteten bliver værdifuld. En kunstmaler, der er bange for ikke at være perfekt, når han sætter det første penselsstrøg på lærredet, kommer aldrig i gang med at male. De første penselsstrøg vil ALTID være uperfekte og fejlbehæftede, men det er ligemeget - det vigtigste er, at kunstneren bevarer lysten til at male og i det hele taget bliver ved - så skal det nok blive til noget til sidst.

Forestil dig, at vi har at gøre med et produkt, som er så generisk, at det kan blive til hvad-som-helst. Da der faldt bebrejdelser omkring mulig detektering af kræftpatienter, var der netop tale om en af mange muligheder for produktet. Systemet kan detektere lige hvad du vil have hos mennesker, forudsat at jeg lægger tid og arbejde i det, og forudsat at der findes et tilstrækkeligt stort antal horoskoper for den valgte kategori i de eksisterende horoskopsamlinger - så: Hvad vil du have? Hvad kunne du tænke dig?

Smile

Mvh. Rapsody

Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

detter er mit sidste indlæg.

Nej jer er på ingen måder negativ-jeg har ikke nævnt noget negativt-tvertimod.

Du stiller et spørgsmål her i Amino-hvordan får jeg mit produkt ud over rampen(eller noget ligende) dette er det jeg forholder mig til-det er det jeg ved noget om og det er det jeg arbejder med.

Som jeg skrev tidliger,at du stiller dig selv i offer rollen-du tro vi er i mod dig, men det forholder sig på ingen måder sådan. jeg har brugt tid og god råd på dig-du giver intet tilbage. Du beskriver en hel masse udvedkommende billeder som intet på denne jord har noget med markedsføring. jeg har læst tråden og der findes ikke et svar fra dig uden du forsvarer dig-du tager ikke udfordringen op- du glemmer, ar du selv i første trådindlæg skriver, at der ingen opmærksomhed til trods for det du har gjordt-og henviser til tidliger succes.

Det er svært at råde når jeg som nu må skrive noget helt andet en spændende diskustion om hvorledes et specielt produkt som dit kan markedsføres.

Jeg tror ikke du er helt klar til at markedsføre dit produkt-bredt. for mig fremstår det,fra din svar, at du er moden til en lille og speciel markedsføreing inden for dit netværk, som måske allerede anerkender dig- det brede publikum må vendte til, at du sænker paraderne og lytter til dem som allerede har gennemført en markedsføring af forskellige produkter. Som det fremgår af alle mine svar er det det samme jeg har forsøgt at sige. lyt,lær og brug den viden der kommer at stille spørgsmål-som du ikke allerede har stillet. 

Dem der synnes du er dygtig, kan ikke bruges (da de aldrig svarer ærligt) dem der kritisk kan du udveksle ideer med, dem der i mod dit produkt er dem du kan lære fra. Dette er grundsætninger der virker

Hans

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  ScandiOne Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rapsody,

Jeg fik lige lyst til at blande mig i debatten her. Jeg har faktisk engang haft et astrologi-firma: https://web.archive.org/web/20130731061039/http://www.astrodania.dk/

Men lad mig lige kort fortælle om min egen holdning til astrologi og horoskoper: Jeg tror ikke en skid på det!

Når jeg alligevel kunne forsvare at sælge produktet til folk, var min filosofi således: Mange mennesker er helt overvældet af alle de muligheder de har, og andre har til gengæld næsten ingen muligheder. Hvis ens reaktion er at sætte sig ned og lade være med at gøre noget overhovedet, enten fordi man ikke kan bestemme sig, eller også fordi intet ser ud til at kunne fungere, så er én ting helt sikker: Intet bliver bedre.
Tror man på astrologi, så kan et horoskop være med til at indsnævre mulighederne, alternativt foreslå nogle nye, så det hele bliver mere overskueligt. Det kan få personen til at rejse sig op og gå i gang. Dermed er chancerne for success straks blevet større, uanset om selve 'astrologi'-delen virker eller ej.

Én gang fik vi en henvendelse fra en mand, hvis ægteskab åbenbart var ved at ryge helt ad helvede til (hans egen beskrivelse), og han bad om råd omkring hvad han skulle gøre. I anerkendelse af at vores produkt ikke kunne anvendes her, skrev vi til ham at det ikke kunne lade sig gøre at rådgive i en så konkret sag. Vi anbefalede ham at finde en ægteskabsrådgiver i stedet for.

Du derimod, tror tydeligvis på dit produkt, og mener at du har videnskabelig evidens for at det fungerer. Der er så to muligheder:
1: Du må anerkende at dit kundesegment er meget lille: Generelt folk som seriøst tror på krystalhealing, homøopati, jordstråler, numerologi og lignende overtroisk hejs.
2: Skal dit kundesegment på nogen som helst måde være større, så skal der lægges noget på bordet: Find et eksempel på noget du kan med dit produkt. Og at fortælle mig at jeg har en øget sandsynlighed for at udvikle kræft eller blive kørt over af en bil, det duer ikke. Hvis dine orakelsvar kan bruges til noget, så må de være nogenlunde præcise og vise sig inden for et overskueligt tidsrum. Eksempelvis, kan du fortælle mig den nøjagtige temperatur i min baghave på søndag kl. 14:25? Kan du fortælle mig de seks rigtige lottotal på onsdag? (Det er rigtigt at folk er ligeglade med hvad der er inden i 'den sorte boks', hvis det der kommer ud er nyttigt. Hvis jeg havde en 'sort boks' som kunne fortælle mig de rigtige lottotal dagen før hver onsdag, så kan jeg garantere dig at jeg ville være fuldstændig ligeglad med hvad der var indeni!)

Med andre ord: Du skal overbevise skeptikeren her. Kan du give mig konkrete eksempler?

Fra Denmark
Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må tilslutte mig Mads Aggerholms kritik, astrologi er det rene nonsens uanset om det bliver forsøgt pakket ind med et tvist af neurale netværk. Hvis det er så genialt et produkt tror jeg, at DMI kunne være nogle af de første til at springe på. Tænk på hvor vanskeligt det er at forudsige vejret bare fem dage ud i fremtiden med rimelig sikkerhed på trods af millionvis af måledata og tusindvis af forskere, som sidder og udvikler på de modeller, der anvendes. Indenfor mit eget felt kan man på gruppeniveau indsamle data fra tusindvis af kyllingers eller smågrises vandforbrug og forudsige, om der er optræk til udbrud af diarré, men denne forudsigelse gælder kun en (1) dag ud i fremtiden.  Vi ville i branchen med kyshånd tage imod metoder, som kunne forudsige sygdomsudbrud dage eller uger i forvejen. 

Jeg har selv været udsat for sælgere, som vil sælge vandbehandlingsanlæg, hvor der ikke er skyggen af dokumentation for nogen effekt undtagen på tykkelsen af sælgerens tegnebog. Disse sælgere anfører nøjagtigt det samme argument mht. dokumentation som i dette tilfælde med astrologi: vi kan ikke blive enige om, hvordan det skal måles, der findes ikke målemetoder til at måle effekten, nej jeg har ikke fået dokumenteret effekten af et universitet eller en anden anerkendt forskningsinstitution og deslignende. 

Tilmeldt 12. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Ravlygten.dk ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Trods alt, et spændende emne. Kan godt lide du på et tidspunkt nævner kvantefysikken, nok med den indgangsvinkel, astrologi giver mest mening for mig. Vil da mene, der kan laves et spændende dokumentarprogram. Som du skriver, er der mange der søger alternativ behandling kontra traditionel behandling og hvis man ved lidt om lægegerningen, ved man også, at en del "healing", kan tilskrives placeboeffekten. Der er skam mere mellem himmel og jord. Hinduisme og Buddhisme dyrker kvantesuppen, fuld skrue. Andre religioner, afhængig af tolkning, har efter min opfattelse også referencer til kvantefysikken. Men det miljø man opvokser og færdes i, har helt klart en stærk indflydelsepå udfaldet af ens udvikling igennem livet. 

Held og lykke med dit spændende projekt.

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg beklager, at jeg pga. travlhed ikke har været i stand til at besvare de spændende indlæg, der er kommet på denne tråd, og som jeg gerne hermed vil takke for. Jeg vil besvare dem på et senere tidspunkt. Lige nu vil jeg bare sige, at min ansøgning om at forelæse om morderes horoskoper på en af verdens måske vigtigste astrologiske konferencer er blevet accepteret. Her er et link til konferencen: http://www.astrologicalassociation.com/pages/conference/2017/index.php. Mit navn kommer på programmet i løbet af december 2016 - konferencen løber af stablen i september 20174. Det er en meget stor ære at forelæse ved sådan en konference. Så det var alligevel ikke helt galt i byen at kaste sig over kriminalitet som en gimmick til at opnå omærksomhed om min forskning, selv om det næppe er et emne, der er kunder til. Der var ikke interesse for de to andre emner, som jeg havde ansøgt om at forelæse om: Erhvervslederes horoskoper og livslængde. Martin Thorborg har udtalt til EkstraBladet, at iværksætteri ikke er 100-meter løb - det er marathon. Det vil jeg gerne skrive under på.
Fra Frederiksværk
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  ScandiOne Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne nu stadigvæk godt lide at se et eksempel på noget du kan. Du kunne ikke blive enig med James Randi om betingelserne, men det kan være du kan blive enig med mig. Det er specielt 'spørgsmåls-horoskoperne' der er interessante her, for det er jo meget konkret. Eksempelvis vil jeg gerne se hvor præcist dit system kanforudsige noget.

Hvad med at starte med at poste et svar på et spørgsmåls-horoskop her? Du må jo have lavet et par stykker, kan vi ikke få lov til at se et af dem?

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg har allerede sagt én gang, at denne tråd ikke handler om spørgsmålshoroskoper. De kan nemlig ikke testes! Den første forudsætning for, at tolkningen af et spørgsmålshoroskop bliver korrekt, er at spørgsmålet stilles i god tro - det står i alle lærebøger om emnet. Hvis du f.eks. stiller spørgsmålet: "Hvornår får jeg et job?" samtidig med, at du i dit indre tænker: "Virker spørgsmålshoroskopet?", så vil det være det sidste spørgsmål, du får svar på, for et spørgsmålshoroskop afspejler altid det, der er vigtigt for dig. Der findes tolkningsregler som indikerer, at et bestemt horoskop ikke lader sig tolke, f.eks. fordi det ikke er stillet i god tro, men i undtagelsestilfælde vil en astrolog se bort fra dem. Lidt ligesom en lærling altid skal følge reglerne, mens mester antages at have så meget erfaring, at han kan fornemme, hvornår man kan bryde en regel og slippe af sted med det.

Mvh. Rapsody

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Og nu tilbage til emnet! Siden sidst er der sket en masse, f.eks. har jeg forbedret teknikken i det neurale netværk bag AstroTvilling betragteligt, hvilket jeg har skrevet mere om på http://www.rekrutteringsastrologi.dk/.

Men hvad der måske er endnu vigtigere, er, at jeg har fået mere klarhed over den proces, jeg står i - og jeg tror, at andre iværksættere måske kan drage fordel af denne indhøstede viden på et mere generelt plan. Enhver iværksætter vil blive konfronteret med følgende 4 områder:

1) Finansiering

2) Forskning, udvikling & test

3) Salg & markedsføring

4) Produktion.

Ad 1)

I øjeblikket finansierer jeg mit projekt ved at tage lønarbejde og spare op. Men finansiering kan også være at finde en investor eller tage et lån i banken.

Ad 2)

I øjeblikket består 95% af mit projekt af forskning, udvikling og test. Til alle de, der ovenfor har skrevet, at astrologi er nonsens, så må jeg bare beklage og sige, at mine tests viser det modsatte. Enhver, der tvivler, er hjerteligt velkommen til at deltage i dette testarbejde, der viser, at jeg er nummer 1, når det gælder om at identificere professionelle talenter ud fra et fødselshoroskop - globalt og internationalt. Jeg har fået flere frivillige til at melde sig som forsøgskaniner, dvs. så står jeg med horoskoper fra mennesker, jeg intet ved noget om, og skal fortælle dem, hvad de egner sig til professionelt og karrieremæssigt. Det bør dog tilføjes, at forskning, udvikling & test er meget tidskrævende. Indtil videre viser mine tests, at mit koncept virker 100% korrekt, men da der er tale om stikprøver forestår der stadig et kæmpestort arbejde.

Ad 3)

Eftersom mit produkt er "sale on demand" vil salg & markedsføring komme før produktion. Jeg kan allerede nu sælge og levere varen indenfor overskuelig tid, men der er stadig plads til forbedring, derfor går hovedparten af min tid med forskning, udvikling & test. Jeg reklamerer for produktet med annoncer i Facebook - og ikke at forglemme: Her på amino.dk.

Ad 4)

Nu arbejder jeg indenfor IT, hvor den agile metode vinder frem i forhold til systemudvikling, simpelthen fordi den er mere dynamisk og effektiv end den gamle vandfaldsmetode. I den agile metode producerer og sælger man systemer i mindre bidder ad gangen, hvor man med den gamle vandfaldsmetode ventede med at levere varen, til den var helt færdig. Dvs. hvis et stort administrativt system blev færdigt i løbet af 3 år, kunne man risikere, at systemet var forældet, når det blev leveret, simpelthen fordi udviklingen indenfor IT går så stærkt. Det gjaldt f.eks. rejsekortet, som vi vist alle kender. Helt konkret og i forhold til mit produkt, har jeg en potentiel kvindelig kunde, som vil være keramiker. Underkategorien "keramiker" hører under kategorien "billedkunstner", som jeg har klar for mændenes vedkommende - men endnu ikke for kvindernes vedkommende. Hvad jeg derimod kan levere til denne kunde er en undersøgelse af hendes potentiale som selvstændig erhvervdrivende - denne kategori er jeg dækket ind med, både for mænd og kvinder.

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg tidligere har skrevet, har mit arbejde med kombinationen af neurale netværk & astrologi betydet, at jeg skal forelæse på en international konference i England til december om morderes horoskoper. For dem, der er interesserede, er her to links:

Speakers' list: Astrological Association 2017 conference:
http://www.astrologicalassociation.com/pages/conference/2017/speakers.php

Programme:
http://www.astrologicalassociation.com/pages/conference/2017/programme.php

På talerlisten figurerer jeg under mit rigtige navn, Eskild Rasmussen.

Mvh. Rapsody

PS: Jeg kan simpelthen ikke få armene ned i forhold til den seneste udvikling. Dels er jeg på vej ud i verden med mit produkt, dels viser testene, at mit produkt rent faktisk fungerer til karakteren UG med kryds og slange! Alle skeptikerne kan godt gå hjem og lægge sig...

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)