Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et nyt produkt - hvordan får jeg det ud over rampen?

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Frederiksværk
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  ScandiOne Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rapsody:
ikke handler om spørgsmålshoroskoper. De kan nemlig ikke testes! Den første forudsætning for, at tolkningen af et spørgsmålshoroskop bliver korrekt, er at spørgsmålet stilles i god tro - det står i alle lærebøger om emnet. Hvis du f.eks. stiller spørgsmålet: "Hvornår får jeg et job?" samtidig med, at du i dit indre tænker: "Virker spørgsmålshoroskopet?", så vil det være det sidste spørgsmål, du får svar på, for et spørgsmålshoroskop afspejler altid det, der er vigtigt for dig.

Undskyld mig, men hold da kæft for en gang nonsens! Det er vist kun politikere som kan slippe af sted med ukorrekte svar, ved at hævde at de svarede på noget andet end det der blev spurgt om!

På den her måde er der jo åbnet en ladeport for at du kan svare hvad som helst!

Men all-right, når jeg tager min kyniske 'Jeg-blander-mig-ikke-i-hvad-andre-tjener-deres-penge-på'-briller frem, så ser det umiddelbart ud til at du har en god idé. 'Gammel vin på nye flasker' fungerer vist udmærket hos det segment af befolkningen som hengiver sig til overtro og uvidenskabelige forklaringer.

I øvrigt taler det jo til din moralske fordel, at du i det mindste selv tror på dit produkt og dine teorier.

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Med fare for at gentage mig selv, bare med andre ord: Uanset hvor negativt du og andre skriver, så er der et faktum, som er ubestrideligt: Jeg har brugt et helt liv på dette projekt, og jeg har yderligere begejstring, tålmodighed og vilje til at bruge mange flere år på det. De indlæg, du skriver, tager dig 5 minutter at skrive, og de kræver intet hjerteblod eller engagement fra din side. Det er denne modsætning, al sand iværksætterånd handler om. Hvor vidt man tjener penge på sin idé eller ej, er i den sidste ende af mindre betydning.

Mvh. Rapsody

Fra Denmark
Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For os skeptikere kan du ikke lige  forudsige følgende:

Kursen på Novozymes B A/S aktier d. 19/2 2017 kl. 11:15

Vejret i Ålborg d. 18/2 kl. 14:25

Resultatet af kampen Esbjerg - Sønderjyske med kampstart d. 17/2 kl. 20:15 

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)