Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Folk holder mig tilbage"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig starte ud med at sige og gøre det hurtigt, at jeg er vokset op blandt ludere og narkomanere. Dette har givet mig en masse negative ting med sig, det gode er dog at jeg kender konsekvenserne ved disse negative ting. Anyways

Nu hvor jeg tjener "gode penge" holder folk mig helt vildt tilbage, jeg får opkald fra såkaldte "venner" hverdag og de ikke lige kan låne lidt penge til stoffer/mad, hvis jeg siger nej, forstår de det alligevel ikke fordi stofferne snakker. Da ingen har penge hvor jeg kommer fra, forventer folk også at jeg køber alt til dem, de har dårlig nok råd til deres egen sodavand ligepluslig, og betaler jeg ikke har de ligepluslig glemt pungen.

Dette er faktisk det der har holdt mig allermest tilbage og jeg ved det er sådan en dum ting, men det kan påvirke en sindsyg meget fordi det er utrolig mange penge.

Jeg får opkald næsten hverdag fra folk om de lige kan låne penge, jeg får enda opkald fra folk jeg ikke kender (yeah jeg er en sucker).

Hvordan ville i takle det ?

Jeg kunne self bare sige nej, men der kommer 1000 mere og spørg, og problemet når man er opvokset sådan en sted er man altid har lyst til at hjælpe hvis man kan, ligemeget hvor meget personen selv er skyld i sit problem. Realiteten er dog hvis jeg bliver ved med at hjælpe andre får jeg selv brug for hjælp.

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske dumt svar. Men hvis jeg var dig, vil jeg sortere min venneliste.

Man kommer ikke langt med sådan venner. Man skal klart hjælpe folk i nød, men ikke til stoffer.

Tænk over hvad du ønsker ud af dit liv. Vær cool/kold og drop de belastende venner.


Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt godt svar, jeg ville forvente svar såsom bare sig nej også vender de ikke tilbage.. Sådan er det desværre ikke i det miljø. Jeg har f.eks fået 50 opkald blot idag fra folk der vil låne penge (Jeg kunne blive millionær hvis jeg startede en bank med den kundegruppe, desværre er de alle dårlige betalere).

Men du har ret, jeg skulle mande mig mere op, og fokusere på at få alt det skrald ud af mit liv.

Det fede er de ikke selv har arbejde eller andre former for ting at gi sig til, så at ringe 50-100 gange på en dag er intet problem for dem. Hvis dette var en enkel person ville det intet problem være, men det er gentagende personer og når jeg endelig får de dårlige cuttet ud, kommer der nye til. 


Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Få et nyt tlf.nr.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)