Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køkkenforhandlere søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er et fortrinsvis nyt import firma som forhandler køkkener fra Litauen, det drejer sig om kvalitets køkkener i klasse med Multiform og uno forum med Blum inventar (se evt. www.Blum.dk) vi har de mest tidssvarende modeller som højglans græbsfri og servo drive(pus oppen)

der er to serier en billig melamin og en dyre sp. Lakeret med slidstærk polyurethanlak og håndpoleret højglans, priserne ligger lidt under HTH.

 .

Vi søger selvstændige forhandlere som evt. har udstillings lokaler hvor vi kan tilbyde udstillingsmodeller til en favorabel pris og er behjælpelige med udstillings materiale og tegneprogrammer.

Se mere på vores web www.jkmontage.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på domænet blum.dk ?

Synes ikke der står noget relevant derinde.

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

sorry det var www.blum.com

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror lige det der det der mangler på det danske markede, har selv handlet en del med køkkener (jeg er selvstændig tømrer) og ikke én gang er aftalen overholdt, jeg er meget skuffet over specielt HTH, og handler der ALDRIG mere. Jeg ved der findes "køkkenforumer" hvor der handles forskællige mærker (hanst-holm, multiline mm.) kontakt nogle af disse. Og du må også gerne sende mig en prisliste (evt. over et "standart" køkken med vinkel), jeg siger ellers som regl nej til at lave køkkener, da producenterne ofte kan gøre det billigere, da de har andre rabatter :)

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)