Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til programmering!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er tre piger, der sammen arbejder på en forretningsidé, vi har fået på vores handelsgymnasium. Dette kræver dog en en hjemmeside, og programmering er ikke lige vores stærke side. Vi vil derfor høre, om nogle kender nogle, der kender nogle, der kunne have lyst til at hjælpe os måske? Vi har et meget stramt budget og er derfor desværre ikke så fleksible her. Men vi er åbne overfor tips og tricks og håber, at nogle kunne have lyst til at hjælpe?

Vh.

Os tre 

Fra Haslev
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 20
Fra  pinzdesign Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har arbejdet med web udvikling i lidt over 5 år, så jeg kan hjælpe med råd eller aktion efter behov, kan ikke love at det bliver helt gratis men du kan være sikkert på at der ikke noget skyhøj dyrt.

I er meget velkomme til at kigge på min portfolio (linket er på min profil side)

Tilmeldt 28. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vi meget glade for! Vi tjekker lige din portfolio ud, og så kan det være du hører fra os :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

helppit:
Dette kræver dog en en hjemmeside, og programmering er ikke lige vores stærke side.

Tag et kig på Wordpress. Det er mere end 'bare' et blogging redskab, og super nemt at lære.

Hosting kan fås billigt, og I skal næppe regne med at slippe under 1000-1500 for en hjemmeside, og så er det noget som I selv vil kunne klare efter et par timers YouTube tutorials og et gratis template.

Her kan du se et udvalg af store sider, der er lavet i Wordpress. https://wordpress.org/showcase/

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer :-)

Kan I uddybe jeres behov i forbindelse med hjemmesiden en smule? Skal den kunne noget særligt, eller er der tale om en normal informationshjemmeside?

Hiv gerne fat i mig på simon@erhvervshjemmesider.dk, for yderligere dialog omkring jeres projekt mm.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du at jeres budget er meget stramt. 
Måske i skal kigge på sider som Wix, hvor man gratis kan lave en hjemmeside, uden at kende noget som helst til programmering. 
Det kunne da være en start til en hjemmeside. :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Frederik-N. Brug tjenester som Wix, Squarespace eller Instapage. Dækker dette ikke behovet - dvs. er jeres krav til siden mere end bare information der kan tilgås på en web adresse - ville jeg bruge noget tid på at sammensætte et oplæg (eller en one pager), som forklarer jeres koncept, og som besvarer spørgsmålet (som udvikleren helt sikkert sidder med): What's in it for me?

Hvor skal jeg som udvikler bruge min tid på jeres projekt? Det er slet ikke for at sige, at jeres projekt ikke er tiden værd, men udviklere har bare mange muligheder i dag (tilbud fra højre og venstre), så at kunne give en god grund, kan være med til at sende jeres projekt til toppen af hendes/hans liste af interessante ting at smide tid efter.

Svaret på det spørgsmål kan dels være penge, men det afhænger af, hvilken slags udvikler i er på jagt efter. Er det fx en studerende, kunne det være, at det gav mere mening at hun/han kunne bruge jer som reference, at i måske havde noget hun/han kunne bruge (hvad er i gode til?) eller hvad ved jeg.

Håber i finder en vej :)

Mvh, Marc Falk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)