Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - minleg.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 19
Fra  Minleg.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere.

Jeg har netop åbnet webshoppen minleg.dk.

Jeg forhandler udvalgte mærker af trælegetøj til børn.

Det ville være super hvis der var nogen der ville tage sig tid til at kigge på den, for om der er nogle småting jeg skulle have overset :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej westermann.

Jeg laver en del webshops for kunder og hjælper dem med at få de rigtige ting frem.
Din shop ser lækker ud, har hvad en side skal bruge.
Gode friske farver med et godt mix samt call to action de rigtige steder og ligner at du ved hvad SEO er.

Super arbejde Yes 5 ud af 5 herfra

fandt ikke lige småting på et hurtig blik.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

"Musik"-linket på forsiden giver 404

Dit instagram-logo (footer) linker til dit eget domæne (ligeledes 404): "http://www.minleg.dk/instagram.com/minleg.dk"

Menuen i toppen bliver meget hurtig til en burger når man laver bredden på vinduet mindre, ved ikke om det theme du bruger i stedet for at skjule alle dine menupunkter på en gang, kunne skjule dem en af gangen i stedet, så du først når får burger-menuen at se når siden bliver mere smal.

Med legetøj til børn tror jeg det kunne være en fordel hvis det var let at vælge hvor gammelt barnet var, og så få forslag til legetøj baseret på det. Som jeg ser det er der to måder at købe legetøj til børn: "Jeg skal bruge noget til et barn på 5 år" og "Jeg skal finde noget til et barn der elsker biler".

Dine produktsider er sat op en måde hvor den første (og eneste) H2 der registreres (selvom den er skjult) er "Lagt i kurven" - Det ville være en god ide at kigge på at få nogle mere beskrivende H2-overskrifter ind (pt. har du 141 duplicate H2-overskrifter :p).

Dine produkt-kategorier mangler meta-description, men ellers er der vidst på alle de vigtige sider.

En blog kunne være godt, eller informationssider om "Sikkert legetøj til børn" - men det kan du arbejde på løbende.

Ellers en rigtig flot og dejlig side at bruge.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 19
Fra  Minleg.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

"Musik"-linket på forsiden giver 404

Dit instagram-logo (footer) linker til dit eget domæne (ligeledes 404): "http://www.minleg.dk/instagram.com/minleg.dk"

Menuen i toppen bliver meget hurtig til en burger når man laver bredden på vinduet mindre, ved ikke om det theme du bruger i stedet for at skjule alle dine menupunkter på en gang, kunne skjule dem en af gangen i stedet, så du først når får burger-menuen at se når siden bliver mere smal.

Med legetøj til børn tror jeg det kunne være en fordel hvis det var let at vælge hvor gammelt barnet var, og så få forslag til legetøj baseret på det. Som jeg ser det er der to måder at købe legetøj til børn: "Jeg skal bruge noget til et barn på 5 år" og "Jeg skal finde noget til et barn der elsker biler".

Dine produktsider er sat op en måde hvor den første (og eneste) H2 der registreres (selvom den er skjult) er "Lagt i kurven" - Det ville være en god ide at kigge på at få nogle mere beskrivende H2-overskrifter ind (pt. har du 141 duplicate H2-overskrifter :p).

Dine produkt-kategorier mangler meta-description, men ellers er der vidst på alle de vigtige sider.

En blog kunne være godt, eller informationssider om "Sikkert legetøj til børn" - men det kan du arbejde på løbende.

Ellers en rigtig flot og dejlig side at bruge.

Tak for feedback :)

Musik-linket er fikset. resten får jeg lige kigget på :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

titlen på siden det er der ikke mange der søger velkomme på dit produkt lav en sigende titlen med dine produkter du tilbyder når laver det huske aldrig over 68 tegn flere anbefaler 

du optimere mod hovedord minileg og gør det for meget der både ikke mange der søger på dette ord find nogle relevante ord i h1 titlen på siderne , lav h2 og nedenunder på forsiden gerne 3-4 linjer tekst kort om jer , brug teksten h3-evt h4 h5 h6 .og overveje en blog på siden det vil tilføje indhold til din side husk der 500 ord der hver side er bedst 

du mangler et gode facebook del like og google plus det hælper på seo 

pagescore rød det er ikke ideelt i den organiske optimering https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.minleg.dk%2F&tab=desktop jeg har ikke kendskab til dette cms så htlm fejl og css fejl ved jeg ikke hvordan man retter men billederne de kan da få mere speed med dette her https://kraken.io/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

meget underlige minus her det er 100% sikkert nogle gode ting jeg ligger op her som er gode at forbedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)