Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop: dandomaim vs. ScanNet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg skal på et tidspunkt ud og have anskaffet mig en webshop. Men penge er ikke det der fylder mest i min pung. Så jeg har valgt et "færdig" produkt. Indtil videre står mit valg imellem dandomain''s og ScanNet''s webshops.
 
Hvad synes I er bedst?
 
Jeg vil gerne høre så mange fordele og ulemper som muligt, ved de 2 forskellige webshops.
 
 
mvh
Tobias
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt har jeg valgt en shop ved http://www.dubli.com

Den er en af de mest tekniske shops på markedet, og samtidig en af de mest brugervenlige. Den er bla. udviklet med Microsoft.
 
En shop koster 49€ for et helt år.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Her på http://www.openforum.dk/index.php?sid=277b40a3297b3fb7ee05ad910139eb28 kan du downloade og bruge en fuld funktionel webshop i PHP/Msql kvit og frit. Så skal du bare have et webhotel der understøtter PHP og med en Msql database. Har dog ikke selv prøvet den danske version her da jeg valgte den engelske  løsning som jeg selv har oversat og tilpasset mit behov. Dog kræver det lidt PHP færdigheder.. Det skal man selvfølgelig også med den danske hvis man ikke vil bruge de kedelige ikoner/grafik den er udstyret med.
 
Sig lige til hvis jeg kan hjælpe yderligere..
 
Mange hilsner:
Thomas
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Tobias...

Vil nok også mene du skal vurdere dine egenskaber inden du beslutter dig... Der findes mange steder du kan hente en færdig kode (Open Source) til webshops, og mange af dem er også smukt udformet. Og det herlige ved Open Source er jo at det er gratis
Men hvis du ikke er en "hardcore" coder, så kan man også hurtigt gå galt i byen. Når dit valg nu er faldet på DanDomain og ScanNet vil jeg undersøge supportdelen nærmere. Er du ladt alene efter købet eller har du support i tilfælde af en mindre fejl, du ikke ved hvordan du retter op? Jeg ved at sådan nogle som ScanNet har telefonsupport til langt ud på aftenen... Men jeg ved heller ikke ret meget mere om det desværre...
 
Buttomline: Open Source kan anbefales, hvis du forstår dig på det. Ellers kan det altså godt være et helvede

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)