Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selskab til at skabe det nye HITMAN?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har i lang tid gået med en idé/ønske om at starte et selskab der kan lave det nye HITMAN! Dvs. et lille selskab der kan lave en ny, fed, dansk spiltitel der kan klare sig internationalt. Jeg er selv uddannet bankrådgiver og arejder pt. som IT-supporter. Laver web i HTML og en smule ASP og FLASH. Nogle der er friske?
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har ikke en meter forstand på at programmere spil eller noget. Men har faktisk også gået med idéen om at lancere et nyt spil. Nu er jeg så heldig at jeg har en bror, der er ved at uddanne sig til spilprogrammør (eller hvad sådan noget hedder). Så håber at vi kan rotte os sammen når han engang er færdig.
 
Min idé er gået på, at man ikke skal kunne købe spillet i butikkerne. Det skal være et online spil, som man abonnere på, en måned af gangen eller noget, det skal ikke være dyrt, en 20''er pr. måned eller mindre. Det skal være god grafik, så derfor bliver det nok nødvendigt, at brugeren downloader spillet. Det skal være et krigsspil, hvor man kan lave hold eller spille individuelt, altså online. Der skal være nogle præmier til "månedens hold" og "månedens individuelist"m.m. Hvis sådan et spil kunne blive globalt kendt og elsket, vil der være store indtjeningsmuligheder, og der vil kunne gives nogle enorme præmier. Derudover vil der også være masser af penge til at udvikle spillet.
 
Det var bare lige min lidt vilde drøm, håber den går i opfyldelse. Men den virker lidt stor for mig "lille dansker" . Ved ikke rigtig hvor man skal starte...
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :