Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hey guys...Need your help...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :


Hey hey,

Jeg skal måske til at åbne min egen café / bar i centrum Århus og jeg har fundet det fedeste lokale tænkligt...med andre ord..næsten perfekt..men men...køkkenet er på sølle 13,2 m2

Så mit spørgsmål til jer...kan det lade sig gør for en kok at trylle på 13 m2?


jeg har styr på alt andet...mangler bare dette..

tak for jeres tid...håber i kan give et par "fif''s"....

Sian
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at tage en kok med ud og kigge på lokalerne, så får du hurtigt et svar fra en fagmand!
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tjaa, det er jo ikke meget plads, men er det kun til madlavning du har/får 13 m2? Hvad med opvask - skal det også presses ind på de 13 m2? Hvor mange kokke skal der være?
 
Siden det er en café/bar vil det nok lige kunne gå, men til en restaurant vil det være alt for småt.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke meget plads, men hvis opvasken ikke også skal presses ind på den plads, så kan det måske lade sig gøre. Det kræver dog at der er opbevarings-/lagerplads et andet sted. Er der et lokale eller en kælder, hvor varerne kan opbevares ind til de skal bruges i køkkenet?

Jeg arbejder selv på en god restaurant med plads til 35 gæster, hvor vi har to kokke ad gangen og de står sammen i et køkken på 13-14 m2, men det er uden opvask og lager.

Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :



Hey igen,

mange tak for jeres gode råd.

Når jeg nu lige læser det igen så kan jeg godt se at der ikke var så meget info at arbejde ud fra...men som sagt er der et køkken på 13 m2, og et stort lokale på knap 280 m2 og ca. 50 til toiletter.

så et lager har vi egentlig heller ikke, men vi regner med at bygge det bagved baren...såå...men det kan vi måske udvide op mod køkken væggen.


men igen, tak for hjælpen.

Sian
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et par tips fra en gammel kok

det er ikke meget plads men det kommer også and på hvad vil du lave af mad er det en kor på 50 retter eller vil du lave nogle få retter.
En god ide er at ringe til levnesmidel kontrolen og få dem ud for at se på køkken og de andre lokaler der er i dag meget skrappe regler for hvad de vil godkende.
 
med der kan laves meget  god mad i et lille køkken bare man forbereder det godt
 
Hilsen Snitter
Har du brug for at skære grønsager til salat mm. har jeg et redskab der ikke fylder ret meget og er brugt i  mange år se www.boerner-import.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)