Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan anbefale en C5 Partner...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,  

Navision C5, skal kunne køre sammen med Content Management System, hvor alle date køres fra til C5.

Skal også kunne håndtere salg fra gsm betalingsterminaler, online Cuctomer Relationship Managment.

Og skal også gerne kunne modtage bestilinger fra andre firmaer, og kunne håndtere dem så de står som afsender, det vil sige Dropshipping.

Og sidst men ikke mindst kunne tage imod både  Business to Business og Business to Consumer, i samme system.

Nogle der kan anbefale en partner til dette, evt. et prisleje, eller hvis der findes alternativer til dette kom gerne med forslag.

 

 

 

 
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Change,

Under Amino´s wiki fandt jeg denne webshop her, som skulle virke sammen med c5.

Jeg er ikke sikker på om du søger, men her er et uddrag fra deres hjemmeside

Uddrag fra Oversigt (Shop ejer)

1) Du har Microsoft C5 økonomisystemet. Du administrerer produkter, kunder, ordrer og betalinger i C5. Med Chainbox bliver du ved med det.

2) Fra C5 vælger du hvilke produkter, der skal være synlige i Chainbox.

3) Med Chainbox har du en sikker, moderne, brugervenlig og opdateret webshop, som kan kan integreres fuldstændig med ditnuværende website.

4) En kunde har købt og betalt en ordre. Du ser den i C5, og skal godkende ordren. Når du har godkendt den, bliver den automatisk oprettet under den rigtige debitorkonto.

5) En strøgkunde har oprettet en ordre (strøgkunde: forbipasserende, der ikke skal oprettes som debitor). Når du har godkendt ordren, oprettes den under en standard webshop debitor.

6) Når du har sendt ordren, registrerer du dette i C5. Der sendes nu automatisk en e-mail følgeseddel, der informerer kunden om dette.

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for oplysningen kigger nærmere på det, er der andre med en de godt kan anbefale..

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 Vi bruger Brinck Data, når vi sælger C5 løsninger. De laver vist ikke andet, og er knivskarpe til det.

 Du kan se lidt om dem på www.c5hotline.dk

Andrè 

 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere mødt ejeren bag Chainbox og han virker meget seriøs og dedikeret omkring C5 og webshopintegrationer. Kender dem som hverken som kunde eller samarbejdspartner, så kan ikke sige noget om hvordan de er, men prøv at kig på deres referencer og ring måske til en af dem - så finder du let ud af, om de dur til noget.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok ikke direkte en C5 partner, men de ved hvad de gør omkring C5 og betalingsterminaler. Prøv at se www.nSales.dk om de dækker noget at det, du har behov for. Jeg kan stå inde for at de ikke er billige, men de er seriøse og leverer et godt stykke arbejde.

Mvh Maria

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale DataComfort som holder til i Nordsjælland. De er MEGET kompetente til C5. Jeg har dem mistænkt for at snakke C5'sk ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)