Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lagersalg til tøj ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger steder hvor der bliver afholdt lagersalg med modetøj, hvor jeg kan sælge mine restvarer fra min butik (tøj til mænd og drenge).

Kender i forvejen til Designer-Forum, Bazaar i KB-hallen og Modebazaar i Århus. Nogle der kan komme med nogle flere ? Smile

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget der hedder modebazaar i Århus. Du blander vil Designer Bazaar i Odense sammen med ModeMekka i Århus? :-) Næste messe er i marts med modemekka og april med designer bazaar, jeg skal med :-)

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eya

Du har lidt ret. Der er nemlig ikke noget som hedder Modebazaar i Århus alligevel, da det netop er blevet aflyst for nogle uger siden. Men det var der da jeg oprettede debatten, så blander skam ikke noget sammen Smile

Men har du nogle hjemmesider til Designer Bazaar i Odense og ModeMekka i Århus ?

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, Eya.

Okay, så må vi håbe at ModeMekka forbliver kørende ;)

Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey med jer,

Jeg har netop gået og tænkt på det samme... Er I kommet på flere steder?

Er modemekka i Århus ikke kun for importører og designere, eller er det også for butikker? Jeg har selv en webshop, og vil gerne vide, om der er steder, hvor man kan sælge ud?

Håber nogen kan hjælpe...

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Joanna:

Hey med jer,

Jeg har netop gået og tænkt på det samme... Er I kommet på flere steder?

Er modemekka i Århus ikke kun for importører og designere, eller er det også for butikker? Jeg har selv en webshop, og vil gerne vide, om der er steder, hvor man kan sælge ud?

Håber nogen kan hjælpe...

Hej Joanna :)

ModeMekka i Århus er også for butikker og de har faktisk udsendt invitationer lige netop i dag. Så det er bare at opsøge dem. Udover ovennænvte så er der blandt andet også www.danskfashionoutlet.dk og www.bazaar-kbhallen.dk.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)