Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er bedst i from af start af ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide jeg godt kunne tænke mig at få ud i verden: Men jeg ved ikke hvordan jeg kommere videre med det, fordi da penge er små så kommer man ikke langt. Jeg tænker selv ville det være bedre med at man måske gav noget ejerskab væk i virksomheden eller er det bedre at finde et team at gå ind sammen med, eller er det bedste at finde en investorer. Fordi jeg synes at fx samarbejdspartner sker der ikke rigtig noget, og alligevel skal jeg bruge et par stykker til at kunne få tingene igang. For at kunne komme videre med ideen, Og plzz lad vær med at komme med den der hvorfor ikke gøre det selv.

den her ide kan man ikke bare gøre selv med mindre du har styr på flere forskellige ting på engang Og hvad jeg ved af kan man ikke være alle steder på en gang. Men kunne godt tænke mig at høre hvordan søren er i selv kommet igang.

Nu har jeg prøvet at søge en samarbejdspartner men der er ikke sket noget, har købt nogle vare som stadig ligge henne og ikke kommet videre. 

Så hvor finder man virkelig de her der tør at indgå i en virksomhed en person eller flere der tør at tage springet og virkelig knokle for at tingene kan komme, op at stå fordi synes ikke at der sker ret meget her inde på Amino for tiden. Eller er den bedste løsning at give 50 procent væk til en investorer som skyder penge i det for at tingene kan komme op at stå rigtig.

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige startet en debat - hvor jeg tilbyder min hjælp som mentor.

Jeg vil gerne hjælpe dig - du kan sende mig en privat besked med dit nr., så kontakter jeg dig.

Hilsen Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det har jeg ikke lige set, men jeg har brug for folk til at starte det op sammen med men Amino den er vist lukket ned denne her side desværre, det var godt en gang men nu er der ikke meget tilbage

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)