Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os med at finde sponsore.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er det rigtige sted, men prøver lykken. Hej, jeg hedder Ebou og til hverdag er jeg cheftræner for et ambitiøs og talentfuld U14 hold. Vi klare os rigtige godt på banen. Vi vil dog gerne spille I en højere række, men det kan kun opnåes ved hjælp til køøbe nyt og opdateret træningsmaterialer. Det skal også siges, vi godt kunne bruge et make-over på vores kamptrøjer. Nu har jeg ledt efter en sponsor og der har bare ikke været bid endnu, og så håber man, at man kunne finde lykken her. Lidt om os; 

BK Union er Københavns Nordvestkvarters fodboldhold, med stort fokus på børne- og ungdoms fodbold.

BK Union blev stiftet i sommeren 1900. I 1911 flyttede klubben ind i det af Københavns Kommune opførte klubhus for Fælledklubberne i Københavns Idrætspark og flyttede i foråret 1955 til Genforeningspladsen. I dag spiller, vi vores hjemmekampe på Kunsten ved Grøndals baner og henne på Genforeningsplads, som pt. (Er under ombygning) I dag er der mulighed for at, kunne bevæge sig helt ned fra 0 års alderen.

Vi giver rigtig mange børn og unge i Nordvest mulighed for en god og sund interesse, hvor de lærer gode værdier og får gode kammerater. Vi oplever at mange gerne vil spille fodbold hos BK Union og har venteliste til alle hold. Vi forventer derfor en fortsat medlems vækst.

Iblandt disse mange hold, husere der et U14 hold med, godt og vel 30 medlemmer, som er delt op i 2 hold. Efter et halvt år kan begge hold fejrer succesen på banen, med guld i begge deres respektive rækker.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at søge nordea fonden  - hvor motion er et af kriterierne - du kan få skema til ansøgning i alle filialer http://nordeafonden.dk/det-stoetter-vi  Har selv siddet i udvalg for dem i masser af år frem til for et par år siden, og jeres formål er ikke umuligt (lad være med at søge hvis I er 20 seniorer der mødes til en øl og vil have træningstøj, det vil fonden nok mene de selv skal klare, men socialt element - motion osv - absolut ikke umuligt)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, det skal jeg prøve :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tænker du mimimumsponsorat er, hvor man samtidig får én eller anden form for synlighed - hvad kan I tilbyde mod sponsorpenge?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores mål er, at få nye kamptrøjer og træningsmaterialer. Det er vores hoved prioritet. Som løber op til 16.000 kr. Til gengæld, vil vi kunne tilbyde ekslusivitet af tryk på de kamptrøjer, samt indgå at reklamere på vores Facebook side ( som pt har 156 følger og stigende).

Hilsen
Ebou

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som miniumsponsorat, er beløbet på 5000kr til nye træningsmaterialer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)