Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmer du om at blive selvstændig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Drømmer du om at blive selvstændig?

Det gjorde jeg også for et år siden, og nu har jeg og min mand godt gang i vores virksomhed.

Du får en kort beskrivelse af hvordan vi gjorde og gør. Er du interesseret i at høre mere så kontakt os på 2082 8885 og 40612515 :-) Vi vil elsker at give dig samme mulighed og hjælp.

Vores rigtige gode venner har i 3 år arbejdet stenhårdt på at få deres hudplejeserie på det danske marked. De har brugt alt hvad de havde og invisterede 100% - OG DET ER LYKKEDES DEM!! Det er fantastisk for dem og de sidder nu i Vietnam og skal tale foran 5000 mennesker som er interesseret i at høre om deres produkter.

De er indenfor branchen og har været det i mange år. De har stor passion for økologi og rene råvarer og går ikke på kompromis med noget som helst af de igrendienser som findes i deres produkter - Derfor har det fået så stor succes at mange lande vil sælge det. DET VIRKER!!

De spurgte os om vi også havde lyst til at blive forhandler af deres produkt da de syntes det var vigtigt at det ikke BARE kom til at stå på hylderne i butikkerne  så folk ikke kunne få den helt grundige viden om hvad produktet kunne. De ville uddanne ALLE i deres produkter, både om indhold, hvad det var godt til og hvorfor det kunne det, det kunne. Endnu engang fand de en måde at gøre det anderledes på, og det virker for dem og det er meget troværdigt. De stiller gerne op og holder foredrag for de nye forhandlers kunder. Det er deres 3. barn som de har udviklet sammen og brænder for at gøre en forskel for så mange som muligt.

Den chance greb mig og min mand. Og det har vi slet ikke fortrudt.  Jeg kan fortælle i timevis om det, men det tager lang tid og vil derfor give dig mulighed for at kontakte os hvis du tænker at det hele lyder interessant. For det er det virkelig.  Du kan finde os på FB under Domus Aurea Copenhagen og se de produkter. Vi holder produkt event her i november hvor du er meget velkommen til at deltage. Du skal slet ikke beslutte dig for om forretningen er noget for dig, du skal blot være nysgerrig og følge dine drømme.

Ud over det, har vi også et tøjfirma som startede op for 3 år siden - tag et kik på Errington by Heerup og få en snak med os hvordan vi har nået dertil hvor vi er i dag. Vi startede helt fra bunden uden af kende til forretning. Så det kan sagtens lykkedes

Jeg håber at høre fra dig :-) pr tlf eller mail: aja20@live.dk

Hilsen Annette

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det ikke bare endnu noget MLM i forklædt i en masse tekst?

Der er en hel gruppe her på Amino til kun MLM religionen så slipper vi andre nemlig for at høre på det  :-)

Anyway så skal man vist være plus medlem for at lave reklame.

/S

Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

🤔🤔 reklame? MLM er det sammen som network marketing og direct sale. Trist at der er så mange der møder modstand på det.
Alle Kender til tupperware, Pom de Lux og mange flere, det her er præcis på samme måde og kunne godt tænke mig at vide hvorfor folk møder så meget modstand på det! Faktisk er det nærmest kun DK / københavn der ikke kan se at det er en god ide.

Reklame ? Jeg har vist ikke nævnt navnet!

God dag og håber andre kunne få brug for mere viden og info 🙃🙂

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)