Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en kompetent IT leverandør.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Fra  Stepahead Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino's,

Jeg har en IT firma på Frederiksberg der yder software udvikling samt drift og hosting. I løbet af af måned købes der omtrent for 70.000 kr. udstyr til kunder. Ikke det store, da det ikke er min kerneforretning, men for meget til, at jeg selv tager rundt og handler.

Jeg mangler en leverandør, der fører og har kendskab til de kendte mærker, der kan overholde sine leveringstider eller som det mindste ringer, når det der bliver lovet, ikke kan lade sig gøre. I know, det burde være den gængse stil, hos alle selvstændige, men som i sikkert er bekendt med er service i dag, blevet et udvisket begreb. Om du sælger grøntsager eller IT, er høflighed og ægte service, efter min mening din vigtigste kompetance :-)

Min nuværende leverandør, sjusker desværre med leveringstider og betalinger. Er i, eller kender i en dygtig leverandør så send mig gerne et link, del også gerne erfaringer og lignende. 

God dag til jer alle :-)

Med venlig hilsen
Christian Ekman Schirakow
Stepahead

Tilmeldt 5. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Fra  Lighthouse Technology Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Kan du være mere specifik omkring hvilke typer hardware/software du typisk handler, så er det lidt lettere at komme med konkrete bud for os :) 

Er det highend server hardware med licenser eller er det officepakken og en pc-pakke eller hvad drejer det sig mere konkret om :)? 

Hvilke krav har du til leveringstider og fakturering

Mvh Mikkel
https://lighthousetech.dk/

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Fra  Stepahead Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel og tak for dit svar.

De typiske ordrer ligger på bærbare, skærme, tasker, VDI terminaler etc. Større serveraftaler har jeg aftale omkring. Mht. leveringstider varierer det for gang til gang. Det er mindre vigtigt for mig om der er 3 eller 4 dages levering på, mere vigtigt er det, at jeg bliver informeret om ændringer, så jeg ikke lover mine kunder noget jeg ikke kan holde.

Fakturering har jeg ikke krav til, da de helst betales med det samme.

Med venlig hilsen

Christian Ekman Schirakow
Stepahead

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jun 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Frontshop IVS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Du skal være velkommen til at sende mig en mail på Mathis@frontshop.dk

Mvh

Mathis Bach Østergaard

Salg af elektronik - Frontshop // Webdesign - Frontsites.dk

Fra Klaksvík
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Home sp/f Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)