Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg disse webshops??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshops der sælger bestemte produkter.  

Fiktiv eksempel: Alle webshops der sælger smartphones feks. her i Danmark. For at ikke skulle lede efter hvert enkelt mærke så bare kunne finde der sælger smartphones. Både dem på første side på Google men også alle de andre.

Håber det giver mening.

På forhånd tak

Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge branchekoderne, til at komme et stykke af vejen.

479112 Detailhandel med elektroniske eller elektriske apparater samt fotoudstyr via internet er bedste bud på det eksempel du selv giver.

Skal du bruge et nemt værktøj til at trække emner fra, så kontakt os gerne

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

E T:
Både dem på første side på Google men også alle de andre.

Nede i bunden af Google er der nogle pile og tal, hvis du trykker på pilen der peger til højre kommer du til næste side, så kan du se flere resultater.

Uden mere specifikke søgekriterier er det svært at hjælpe dig. Det er umuligt at fortælle dig en måde at finde SAMTLIGE shops på, men spørgsmålet er om det overhovedet er relevant at finde de shops som ikke rangerer side 1-10 på Google eller reklamerer for sig selv på en måde hvor de er lette at finde.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Brøgger Olsen:

Du kan bruge branchekoderne, til at komme et stykke af vejen.

479112 Detailhandel med elektroniske eller elektriske apparater samt fotoudstyr via internet er bedste bud på det eksempel du selv giver.

Skal du bruge et nemt værktøj til at trække emner fra, så kontakt os gerne

Hej Jan

Tak for dit svar. Nu var elektronikken bare et eksempel men det gav mig ide om hvor jeg skal lede videre

Det jeg skal bruge det til er at se hvor mange der er på markedet og som sælger det  produkt jeg kigge på

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

E T:
Både dem på første side på Google men også alle de andre.

Nede i bunden af Google er der nogle pile og tal, hvis du trykker på pilen der peger til højre kommer du til næste side, så kan du se flere resultater.

Uden mere specifikke søgekriterier er det svært at hjælpe dig. Det er umuligt at fortælle dig en måde at finde SAMTLIGE shops på, men spørgsmålet er om det overhovedet er relevant at finde de shops som ikke rangerer side 1-10 på Google eller reklamerer for sig selv på en måde hvor de er lette at finde.

Hej Anders

Tak for dit svar og det med pilene er noteret Big Smile

Jeg skal bruge det til at finde de webshops der sælger det pågældende produkt så jeg kan danne mig et billede af hvor mange der er på markedet pt.

Men på den side har du ret at det måske ikke er relevant hvis de ikke ligger indenfor de første 10 sider

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

E T:
Jeg skal bruge det til at finde de webshops der sælger det pågældende produkt så jeg kan danne mig et billede af hvor mange der er på markedet pt.

Godt nok, jamen så kan du nok med fordel bruge avanceret søgning:

https://www.google.com/advanced_search

Vælg nogle parametre som udelukker irrelevante resultater, som eksempel med Samsung Galaxy S6 Edge fik jeg rigtig gode resultater her:

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

E T:
Men på den side har du ret at det måske ikke er relevant hvis de ikke ligger indenfor de første 10 sider

Nu tog jeg som eksempel (fordi du selv nævnte smartphones) Samsung Galaxy S7 Edge. Der er 10 resultater på side 1: Samsung, Pricerunner, Elgiganten x 2, 3.dk x2, Call Me, Telenor, Telmore og Telia.

Så det er dem du skal have fat i, eller slå, alt efter hvad du skal.

Giver det et retvisende billede? Næ. Klikker man på Pricrunner linket, så er der en hel del andre: http://www.pricerunner.dk/pl/1-3141579/Mobiltelefoner/Samsung-Galaxy-S7-Edge-32GB-Sammenlign-Priser?q=samsung+galaxy+s7+edge&ref=redirect&search=samsung+galaxy+s7+edge

Men Pricerunner kunne være et godt sted at danne sig et overblik.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

E T:
Men på den side har du ret at det måske ikke er relevant hvis de ikke ligger indenfor de første 10 sider

Nu tog jeg som eksempel (fordi du selv nævnte smartphones) Samsung Galaxy S7 Edge. Der er 10 resultater på side 1: Samsung, Pricerunner, Elgiganten x 2, 3.dk x2, Call Me, Telenor, Telmore og Telia.

Så det er dem du skal have fat i, eller slå, alt efter hvad du skal.

Giver det et retvisende billede? Næ. Klikker man på Pricrunner linket, så er der en hel del andre: http://www.pricerunner.dk/pl/1-3141579/Mobiltelefoner/Samsung-Galaxy-S7-Edge-32GB-Sammenlign-Priser?q=samsung+galaxy+s7+edge&ref=redirect&search=samsung+galaxy+s7+edge

Men Pricerunner kunne være et godt sted at danne sig et overblik.

Hej igang

Tak for dit svar

Tror også at det må være vejen frem til at finde disse webshops samt prøve de andre metoder også

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

E T:
Jeg skal bruge det til at finde de webshops der sælger det pågældende produkt så jeg kan danne mig et billede af hvor mange der er på markedet pt.

Godt nok, jamen så kan du nok med fordel bruge avanceret søgning:

https://www.google.com/advanced_search

Vælg nogle parametre som udelukker irrelevante resultater, som eksempel med Samsung Galaxy S6 Edge fik jeg rigtig gode resultater her:

Hej Anders

Jeg prøver på den måde og ser hvad jeg kan finde frem til

Tak for hjælpen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ellers et tool, som kunne være en ren drøm for en webshopejer. Total kontrol over udbud og priser.
Jeg tænker på om du evt. kan bruge et tool som searchmetrics, eller et andet seo-tool, som har "competitors". Her er et screenshot fra searchmetrics, hvor man kan se et lillle udsnit af de 1300 konkurrenter til "shop.telia.dk".





Side 1 ud af 2 (11 indlæg)