Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til selvhjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino! - Dette er min første tråd, bær over med mig!

For nogle uger siden begyndte vi på et projekt i skolen. Projektet gik kort fortalt ud på at finde på et produkt/service og lave en længere opgave ud fra dette. Min gruppe og jeg fik en rigtig god idé.

Jeg synes dog at denne idé er så fantastisk at jeg har lyst til at arbejde videre med den. Jeg har gjort mig lidt tanker og hjemme arbejde, men det slutter det også. Jeg føler på ingen måde at jeg har kompetencerne eller evnerne til at kaste mig ud i det er projekt alene. Jeg mangler nogle personer som kan guide mig på rette vej, og føde mig med informationer og hjælp.

Her komme spørgsmålet så: Hvordan finder man bedst personer som har lysten og evnerne til at starte et projekt op med en? Jeg er helt grøn når det kommer til iværksætteri, og har hverken kontakter eller netværk som jeg mener kan hjælpe mig.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med de andre i gruppen?

Før du starter skal du nok have en idé om, at produktet kan sælge. Spørg lidt i omgangskredsen, se om der er tilsvarende på markdet i forvejen, ring til potentielle kunder - men det har du nok allerede gjort. Herefter er amino.dk et udmærket forum, men så må du nok fortælle lidt mere om, hvad ideen går ud på.

Tilmeldt 19. Nov 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter. Du kunne evt. prøve at lokke de andre fra gruppen med til at tage skridtet videre. Ellers kunne du tjekke om din kommune har noget iværksættermiljø, for der burde der være mulighed for at finde nogen med samme interesse som dig (f.eks. Vejle kommune har Campus Vejle). Held og lykke :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)