Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den danske fiverr er landet!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yes! Det er med stor tilfreds, at vi har åbnet vores danske fiverr side www.djobs.dk - vi har selv været flittige brugere af fiverr, men er simpelthen træt af den faldende kvalitet, kopier og dårlige kommunikation fordi der er så mange Indere. Det hele startede fordi, at vi ønskede en lignende side i Danmark - hvor vi kan købe kvalitet til fornuftige penge, og man kan browse i mellem designere, udviklere, marketeers og programmører og træffe valg baseret på deres rating, pris og referencer.


Vi fandt ingen lignende sider, så derfor besluttede vi os selv at starte den. Det er produktet og mange måneders arbejde, der nu er blevet til en realitet. Vi er klar, pirat start OG HAR LIGE FÅET VORES FØRSTE ORDRE FRA EN VI IKKE KENDER! Det føles sindsygt fedt, at en jeg ikke selv har prædiket siden til har taget den til sig, og rent faktisk brugt den, og gennemført et køb.

Jeg er sindsygt spændt på hvordan siden klarer sin første spæde start, og om det kommer til at regne ned med tekniske fejl. Og så håber jeg selvfølgelig, at der er nogle amino'er som vil gøre sig brug af siden - ikke mindst som sælger, for det jo lige præcis det formålet er. Istedet for at skrive et forum indlæg på amino der hedder "Hvem kan skrive tekster for mig?" så går jeg bare på djobs, og finder præcis den mand jeg skal bruge..

OBS: Vi arbejder stadig på siden, så hvis i finder ting der ikke fungere / bør ændres / har kritik eller spørgsmål, så skal i være meget velkommen til at skrive enten her eller PB :)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin idé!

Tror jeg ville fokusere på :

- Færre kategorier i opstarten, og øge derefter; Se på hvilke der er mest populære hos udenlandske tilsvarende sider.

- Ændre lidt i opstilling(forside) så folk kommer hurtigere i gang/gennem systemet; Gør det mere tydeligt hvor jeg skal trykke som udbyder og omvendt.

Arbejde med hero -banneret; Muligvis mindre eller med video.

- Smide flere timer i logo og den generelle identitet.

Alt held og lykke med siden :)

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 03:41
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide, men det er dårligt at fokusere på så mange forskellige kategorier på en gang som nyopstartet.

Derudover: Størstedelen af alle ydelser på forsiden er 300 kr. - 2500 kr. Var det ikke en ide at fokusere på 50 kr.'s markedet og derefter lade folk købe ydelser til i stedet for at reklamere med ydelser hvor man mindst skal give 300 kr. ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis:

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret mht. kategorier. Men det afhænger også lidt af hvem og hvor mange der har lyst til at "hoppe med på bølgen". Jeg vil gerne, at der er noget til alle - for én af de kvaliteter fiverr har, er at det er så mangfoldigt, og det ville være en skam hvis der kom nye brugere, som ikke valgte at oprette sig, fordi lige præcis deres kategori ikke eksisterer. 

Hvad tænker du mere specifikt på med at ændre i forside/opstilling. Skal der være flere / mere synlige knapper, som beskriver "Hvordan kommer du i gang?", eller hvad mener du?. For jeg synes det virker lidt indlysende, men nu har jeg også siddet og arbejdet med det i et stykke tid, så det er derfor det er perfekt at du vil give lidt kritik på hvordan du som ny bruger oplever siden, tusind tak for det. 

Logo: Av, vi vidste godt det var et ret specielt logo (:D), så det kommer ikke helt bag på mig. Men det er også en af de ting der står øverst, når vi får lidt mere tid, at logoet / brandingen skal have et make-over. Men nu skal vi jo lige have banket et produkt op, som vi kan "brande" i det hele taget. 

Jan:

Prisen bestemmer brugerne helt selv. Vi ønsker ikke, at der skal være et loft på brugernes jobs som f.eks. 50 kroner, fordi det i vores optik vil begrænse kvaliteten. Jeg tvivler på, at mange danskere vil lave noget seriøst arbejde for 50 kroner - men skulle det være tilfældet, kan man jo bare oprette sit job og sætte prisen til 50 kroner. Jeg vil f.eks. hellere betale 5-10 x så meget og få nogle super stærke links, end jeg vil betale 50 kroner (som på fiverr) og så få nogle links som jeg bliver nødt til at disavow fordi de har ødelagt min linkstruktur fuldstændigt. Eller episoden med en kopieret tekst - jeg vil også hellere betale 200 kroner til en god dansk tekstforfatter (eller hvad nu prisen skal være), end jeg vil betale 5$ for at blive sagsøgt af et amerikansk firma for at stjæle deres tekster. Samtidig mener jeg så absolut, at ingen danskere skal underbetales, og de skal betales det de er værd. 

Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg er bare ikke enig. Jeg mener 100% brugerne selv skal bestemme hvad de er værd :) 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)