Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

El, vand og varme i butik.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg sidder og arbejder på driftsbudgettet til min kommende (tøj)butik, og i den forbindelse er jeg interesseret i at hører om der er nogen der vil dele hvad de betaler for el, vand og varme i deres butik.

Der er kan selvfølgelig være store forskelle fra beliggenhed til beliggenhed, og hvordan butikken er indrettet (lys osv) men det er for at danne mig et generelt overblik over hvad jeg kan forvente.

Beliggenhed: Aalborg Centrum

Størrelse: 70kvm butikslokale, 30 kvm andet.

Energimærke F og stor facade med vinduer i hele butikkens længde så der kan forventes varmetab.

Vand vil ikke være et issue, da det ikke er noget jeg skal bruge meget af, andet end det traditionelle: rengøring, kaffe, toilet.

Igen; jeg ved at det er svært at komme med et bud men et guesstimat er også ok. Et hint til en beregner kunne også være fint hvis der er nogen der kender til sådan en.

På for hånd tak for hjælpen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville regne (ud fra egen erfaring med noget der ligner) mellem 12 og 20.000 til varme - mere hvis døre ofte er åbne ud

Kan du ikke få fat i en der har lejet det før og høre hvad de gav (eller fra udlejer) Det lyder ikke som et nyt første gangslokale

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk der kan være mulighed for refusion på afgifterne på el, vand og varme afhængigt af forbrugsformålet som erhverv.

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 28. Sep 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)