Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første webshop er launched! Feedback tak

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Så er min første virksomhed klar, hvor jeg sælger mine egne plakater.

Jeg har selv været igennem siden utallige gange, men synes ikke der er så meget tilbage jeg kan sætte en finger på.. (?)

Holdninger omkring priser og motiver må gerne udeblive, det er mere hjemmesiden i sig selv, jeg søger feedback på.

www.Lopomo.dk

På forhånd tak :)

- Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med shoppen Morten :)

Har ikke noget til udseendet, det er en rigtig flot hjemmeside.

SEO:

Du sælger plakater, det ville være en fordel hvis det kunne ses i dine URLer. "lopomo.dk/products/elephant" kunne være hvad som helst med en elefant (på engelsk!). "/produkter/plakater/Elephant-plakat" kunne være en løsning hvor du får både "plakater" og "plakat" med i URLen.

Samme for H1 og H2, pt. er de "Elephant" og "Andre produkter" (med samme side som eksempel).

Og så mangler der indhold. Der er så godt som ingen tekst på siden. Du kan skrive noget om hvorfor elefanter er seje at have hængende på væggen - hvad som helst om elefanten som motiv, symbolik og hvad du ellers kan komme i tanke om.

En enkelt kommentar til priser: Hvis jeg køber en stor og en lille plakat til i alt 498,-, så ville jeg da være træt af ikke at kunne få gratis fragt, når jeg kun er 2 kr. fra de 500,-. En løsning kan være at sætte grænsen anderledes, men en bedre løsning ville være at finde nogle småting der går godt med plakater folk kan bruge til at skubbe kurven over det magiske tal. "Giv 2 kr. til dyrenes beskyttelse" eller lignende kan måske bruges?

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Mange tak for den fine feedback! Giver det faktisk helt ret i det hele.. 

SEO snakker jeg med min ven om, som har lavet hjemmesiden for mig. Aner nada om det.

Og god ide med mere tekst også, det vil jeg få arbejdet på.

Og ja, den med at opnå gratis fragt har jeg grublet over længe. Der kommer en anden løsning :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Dec 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Fat Kid & Partners Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Først og fremmeste stort tillykke med din første virksomhed og webshop, og velkommen til livet som iværksætter :-)

Super flot, simpelt og overskueligt design! 

Jeg kan se, at du har valgt en Shopify-løsning - er der nogen bestemt grund til det? Nu sidder jeg til dagligt og hjælper/rådgiver/udvikler webshops og deres ejere mht. udvikling og løsninger, og så skærer det mig en kende i hjertet, når jeg ser endnu en shopify-shop :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Mange tak! 

Jeg har ikke stået for valget. Jeg har en kammerat der er skarp til at lave hjemmesider og han fik frie tøjler. Tror bl.a. han valgte Shopify fordi det er meget brugervenligt, hvilket jeg må give helt ret i, når jeg sidder og retter småting her efterfølgende. Selvom jeg ikke aner en disse om kodning o.lign. så er Shopify ekstremt nemt for mig at ændrer det meste :-)

Tilmeldt 17. Dec 16
Indlæg ialt: 21
Fra  www.3telefonitilbud.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert design. Den er ikke så tilbudsorienteret? Måske 3 for 2's pris?

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

@Anders

Så kom der beskrivelser på alle produkterne, samt ordnet links på dem :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

okay desig side Smile

prøv at køre side igennem med dette her seo tool http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

hastighed betyder noget i optimering processen så kig på det https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Flopomo.dk%2F&tab=mobile 

jeg kender ikke meget til dit cms system så ved ikke hvordan pagescore forbedres altsamme ,men https://kraken.io/ den gør billederne hurtigere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tillykke med webshoppen.
Det er et godt stykke arbejde der er lavet. 

Det her er små-tingsafdelingen: Jeg synes du skal have nogle købs-knapper på produkterne på forsiden. fx, "køb nu" Det er et meget godt incitament for at få nogle til at købe.

De 3 USP der er på forsiden, måske kunne de gå igen på alle sider. Bare en tanke.

Hvis du har lyst, er du velkommen til at oprette et link til din webshop på min hjemmeside:

https://findenwebshop.dk/

Så har du dig da et backlink :)

Håber du får solgt en masse plakater - de er ret seje.

(måske man kan lave noget gratis promo - hvis du må sætte nogle få op på nogle kollegier rundt om i landet)

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fedt ud.

Jeg har dog et andet spørgsmål.

Hvad har du gjort mht rettigheder?

Jokeren, Iron-man etc.

De kan vel ikke bare bruges frit, eller hvordan fungerer det?

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)