Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køber er utilfreds

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, jeg har desværre haft en meget trist nyhed af en ellers flink køber. Min partner, har været så forvirrende, at han kom til og sende forkert bælte ved et uheld!
Et par dage efter, er køber fuld utilfreds, hvilket jeg forstår udmærket!
Jeg skriver med det samme, at han skal returnere varen. Men det gider han så ikke, da han så mener, at han ikke har betalt for bælten, og mener vi skal betale for fragt?
Jeg fortæller ham, hvis han vil have jeg skal sende en ny bælte, så skal han også være venlig og sende det retur. Han siger, at jeg skal sende bælten først.

- Hvad skal jeg gøre?


Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ! Send det nye bælte sammen med en returlabel til det forkerte. I har lavet fejlen så du  må stole på kunden.

Fra 2150 Nordhavn (Kbh. NØ)
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 34
Fra  Sienna Firm Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt normal kundeservice anno 2016 at i som professionel virksomhed har begået en fejl, og derfor skal levere "ekstra" god service ved at sende jeres afsted, og stole på at kunden sender sit bagefter. 

Det er trods alt kunderne der er virksomheders eksistensgrundlag.

-hilsen Sami

Sienna Firm. Besøg hjemmeside på SiennaFirm.net

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sende til kunde først med Track & Trace, og så betale kunden for bagefter at sende tilbage med Track & trace. Så kan i begge bevise at i har afsendt varen.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I lavede en fejl så I skal sende det nye bælte asap til kunden så han bliver tilfreds. I kan gøre 2 ting:

1) Sende en returlabel så han bare skal indlevere den i en pakkeshop/posthus (hvis de stadig findes)

2) Forære ham bæltet - her tænker jeg på jeres omkostning med returporto samt håndtering.

Men ja.. I skal betale for returfragten hvis I har lavet fejlen.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor der handles der spildes. Ret op på fejlen og kom videre.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Stol aldrig på en kunde og send ikke noget før du har modtaget din vare. Kunden skal vedlægge en original kvittering for fragten som du så kan godtgøre kunden HVIS du har lavet en fejl.

Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det kan være kunden tager røven på shoppen. men det rigtige er at udbedre fejlen med det samme, og håbe på det bedste.
Det andet kan give en masse støj. Specielt på nettet som kan koste meget mere end det bæltet koster.

Mvh

Kent

Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

---sherlock---:
Stol aldrig på en kunde og send ikke noget før du har modtaget din vare. Kunden skal vedlægge en original kvittering for fragten som du så kan godtgøre kunden HVIS du har lavet en fejl.

Der var du heldig at din post blev rettet. Men hvorfor skal man ikke stole på kunden? Jeg var ude for det samme hvor jeg havde bestilt 3 bøger hos en stort firma. Da jeg modtog pakken var det 2 andre bøger fra et andet firma (de deler pakkecentral). Der hvor jeg bestilte bøgerne sørgede for at bestille nye bøger og jeg venter nu på det andet firma sender mig en pakkelabel til bøgerne.... 

Hvis man laver en fejl så skal man rette op på den med det samme... kunderne har en kanon hukommelse - især hvis de får dårlig service.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)