Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køber er utilfreds

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 9270 Klarup
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 32
Fra  TheDuck.dk Aps Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan slet ikke forstå at du kan være i tvivl.

Jeg har driver min webshop TheDuck.dk hvor jeg i sidste uge sendte et forkert dukkehus til en værdi af 1299 kr, kunden ringede og jeg sendte naturligvis det rigtige med det samme, sammen med en returlabel til kunden, og hun skulle selvfølgelig ikke betale noget som helt, hun burde nok nærmere have fået penge for at gide at køre til pakkeshoppen igen.


Tror du på nogen som helst måde at den kunde kunne finde på at købe ved dig igen, og hvordan tror du han taler om din forretning nu?

Afsted med en ny vare, og har du ikke allerede gjort det så skal der nok også lidt bestikkelse med i kassen for at gøre kunden glad.

Mvh

Ivan

Danmarks billigste Spanske vin. Brug koden "Amino" og få en sølv konto.

Besøg os på LacVinos.dk

Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var så gavmild og sende penge retur, det var 350,-kr! Han beholder bæltet :-)!

- Men det var han okay med.

Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Han var flink, men var sp gavmild og sende pengene retur, men fik aldrig bæltet tilbage!?

- Jeg betaler så ikke for fragt, det har jeg også selv sagt til køber. Det må de selv stå for.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lolitop:
- Jeg betaler så ikke for fragt, det har jeg også selv sagt til køber. Det må de selv stå for.

Hvilken fragt? Har du ikke ladet kunden beholde bæltet? Er det returfragt du ikke vil betale, eller er det den fragt som kunden betalte for at få det forkerte bælte tilsendt?

Som andre også har skrevet, så er det helt uforståeligt, at du overhovedet kan være i tvivl om hvad du skal gøre i en situation som denne. Din shop har lavet en fejl, og den skal udbedres UDEN gene og udgifter for kunden.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)