Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til oprettet virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siddet med egen start-up i 9 måneder, og været alene i udviklingen til hvor jeg er nu. 

Jeg har lært aldrig at begynde en sådan rejse alene, men er stolt af hvor jeg er kommet til idag. 

Dog føler jeg ikke jeg kommer videre før jeg får en som vil sidde side om side med mig i udviklingen af mit projekt. 

Mit projekt skal være en applikation lignende Snapchat, som skal give dig muligheden for at vælge fra gang til gang, hvilke specikke personer du ønsker at skal være en del af dit liv udlevet i momentet. Det vil foregår igennem en livetransmission lignende Facebook Live, Periscope og Meerkat, som ikke har fanget/fristet danskerne til at dele deres liv på disse medier. Hvorfor? Det kan du få mere at vide om i den analyse og research jeg har gennemgået det sidste halve år. 

Jeg søger primært en udvikler i software: Se nedenstående opslag. 

Sekundært ønsker jeg i høj grad en iværksætter sjæl, som vil være en del af den videre udvikling. 

Skriv hvis i vil høre mere eller har spørgsmål :) 

7026.NY Software søger.pdf

 

Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fået en ide fint, dem findes der tonsvis af men hvad værdi er det du selv bibringer som giver dig 70% af virksomheden ? det du og 700.000 andre plus minus mangler er personen med evnerne til at føre ideen ud i livet. forme den og bringe den til live. det finder du ikke nogen der gør for sølle 30%. Dit bidrag er marginalt mens han skal lave det kæmpe arbejde bag, og som han/hun har tonsvis af muligheder for at vælge og vrage imellem.

Hvad gør de skal vælge lige netop dig, og hvad gør du skal havde 70% og ikke programmørren som skal lave hele arbejdet.

Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er glad for dit spørgsmål :) 

Jeg fremstår måske udefra grådig når jeg ''kun'' tilbyder 30% og jeg selv sidder tilbage med 70%.

Dette er dog ikke tilfældet. ''Dine'' 30% er dine, fra de er tildelt til du vælger at give afkald på dem. Mine 70% skal uddeles til fremtidige partnere, investorer osv. Jeg ender måske tilbage med 10%, hvilket jeg har det fint med hvis dette kunne blive den succes jeg stiler efter. 

Som min gode ven Jesper Buch siger; ''hellere 10% af en succes end 100 % af en fiasko'' :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)