Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App, midler og muligheder?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mit navn er Noah. Jeg står med en god ide, men også med en meget begrænset viden. Jeg vil lave en app, som skal være lækker, brugervenlig og ikke mindst indeholde links og forskellige fora. 

Ved det er en meget upræcis beskrivelse, men er der en, som kan give mig en nogenlunde ide om, hvad det vil koste at få sådan en lavet rent teknisk, og hvad det koster at udgive en app i henholdsvis app store og google play. Søger som sagt et ca. svar for at vide om vi snakker 20 tusind eller 2 millioner?

På forhånd Tak :)

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Noah

Det koster på Google store Ca. 450-500 kr og App store 450-500 kr altså pr. år.

hvis du vil havde en udvikler til at lave det skal du nok komme til at betale 25.000 kr så er det så også lavet i Eclipse eller Xcode som er til App store så skal du bare tage filerne og træk dem over i Google store eller App store også betale de 450-500 kr også har du en app på en af de to steder.

Mvh. 

/Mathias

OnlineItsSupport

Tilmeldt 22. Dec 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, mange tak for dit svar. Det hjalp en hel del :)

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Noah

Du kan selvføgelig også finde nogle lidt billige udvikler men du skal regne med 20.000 - 25.000 også selvfølgelig  de 450-500 kr for at få den publiceret på en af de to platforme

/Matthias

OnlineItSupport

Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Du kan selvføgelig også finde nogle lidt billige udvikler men du skal regne med 20.000 - 25.000 også selvfølgelig  de 450-500 kr for at få den publiceret på en af de to platforme

Ingen seriøs udvikler vil komme med en pris på en app ud fra den begrænsede beskrivelse Noah kommer med.

Angående omkostning på deployment af apps er det som min henholdsvis 25 USD på android som engangs beløb for en developer account

Iphone er det et årligt gebyr på min 99 USD

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte nok at Android var per gang og app store årligt men udvikler er cirka

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint spørgsmål for jeg kan godt forstå man måske ikke har en idé om hvad det kræver af økonomi.
25000 kr. er en fin pris for en simpel app der ikke skal imponere for meget.
50.000 kr. er nok mere realistisk. 100.000 bør ikke afskrække dig. Husk du også skal vedligeholde sin app. Fejl skal rettes og nye funktioner skal udvikles. En billig udvikler forlanger 600 kr i timen så du får meget hurtigt brugt mange tusinde kroner på at rette fejl og lave nye funktioner.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)