Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner til en fantastisk ide

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg søger en partner til en god ide, jeg har fået. Det der forventes at man er serøst, har tid, og kan investerer. Derudover vil det være en gevinst hvis han havde kompetencer indenfor webshop, markedsføring  eller lignende.
Det ultimative krav er at man befinder sig i sjælland, gerne tæt på københavnsområdet.


Skriv til mig, for at høre nærmere om min ide. Over Amino eller på mail: mudi-cetinkaya@live.dk

Vh


Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Super fedt med en god idé. 

Et godt råd fra mig af ville være at dele lidt mere. Du kan evt. spørge dig selv: Hvis jeg læste det, jeg skrev, ville jeg så selv tage kontakt? Nej, vel? Fortæl lidt mere om ideen + hvem du er, og hvad du kan bidrage med, der gør din idé - og udførelsen af den - til en kæmpe succes. 

Jeg håber, du finder den ønskede partner. Held og lykke. :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådet!


Der søges stadig en der har tid, penge til at investere og har lyst til et projekt, som kan skabe en masse penge.

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kort fortalt: Din henvendelse om at finde en partner stiller flere spørgsmål end det giver svar. Det er selvfølgelig godt at holde lidt igen med informationen for at skabe interesse, men det kan også blive for meget.

Langt fortalt: HVORFOR skal man skrive til lige netop dig fremfor alle mulige andre? Du er jo ikke den eneste der lokker med den helt store idé man kan tjene masser af penge på. Personligt så er jeg da altid på udgik efter et spændende projekt at arbejde på, men da der er så mange muligheder at vælge imellem, så vælger jeg dem fra der ikke virker så seriøse eller professionelle. Prøv at giv en smule mere information. Enhver kan komme at sige at man har fundet 'the million dollar idea' så du skal lægge lidt flere kræfter i at tiltrække den rigtige opmærksomhed. Som Kasper Friis siger så skal du give lidt mere info om dig selv og din idé. Du kan sagtens dele lidt mere af din nye idé uden at røbe for meget. F.eks. fortæl lidt om hvilken branche det handler om. Er det handel med fysiske varer eller software? Hvem er målgruppen? Er det salg til Danmark eller hele verdenen? Skal i selv stå for produktionen eller køber i fra leverandør i Kina? Skal i have lavet en webshop eller har du allerede den klar? Hvad er du klar til at bidrage med mht. penge, tid og ekspertise? Osv. osv... Jo mere du kan dele, jo bedre er dine chancer for at finde den rigtige partner.

Hvorfor er det et krav at man skal være på Sjælland? Mener du virkelig, at hvis en investor der bor i Fredericia kommer med 1 mio. kr. til dit projekt, så vil du stadig sige nej? Men vigtigst af alt hvad har du SELV gjort indtil videre for at få din idé i gang? Indtil videre så lyder det som om at din partner skal gøre det meste af arbejdet. Hvad forventer du selv at biddrage med? Hvis du gerne vil have en professionel partner så skal du også selv fremstå professionelt. Når du så har fået kontakt med en mulig partner, så kan du åbne op og fortælle om detaljerne i idéen.

Start forfra og lav et helt nyt indlæg. Brug lidt tid på at finde ud af hvad du vil skrive og få evt. nogen andre til at læse det først. Find eksempler på andre der har stået i samme situation som dig og har ledt efter en partner. Lær af andre og brug det til at give dig selv bedre chancer. Husk nu at du er ikke den eneste der leder efter en partner! Der er rigtig mange andre der slås om de samme partnere/investorer. Synes du selv dit kortfattet indlæg er det bedste du kan gøre? Synes du selv det er tilstrækkeligt i kampen om investorer og partnere?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46552
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4040 Jyllinge
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksætterny

jeg læste dit indlæg om at du søger en partner til en fantastisk ide. Det syntes jeg lyder meget spændene og ville gerne høre lidt videre om din ide?

kh Anton 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)