Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger grafisk designer til logo

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. Jeg søger en grafisk designer som ikke koster det hvide ud af øjnene. Skal have lavet et simpelt logo i to farver (sort/hvid). Jeg har en skitse og ved præcis hvordan det skal se ud. Nogen som kender nogen ? Abun

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan helt klart anbefale Thomas fra http://damgraphics.dk/

han har designet mit logo samt reklame materialer .

og han er ikke dyr. 

betalte omkring 1000 kr for mit logo

Venlig Hilsen

Steen

Tilmeldt 30. Sep 16
Indlæg ialt: 35
Fra  Dodsbo-hjælpen.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abun, 

Jeg kan godt hjælpe dig med at lave en godt logo ud fra din tegning, kan du sende mig din skitse, så kigger jeg på det og giver dig en fornuftig pris:-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Lyder spændende - jeg giver også gerne et bud... og det er helt sikkert billigt Big Smile Smid en besked på post(a)madsrosendahl.dk

//Mads

Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne se din skitse.
Ud fra det kan jeg se om jeg kan lave det. Gør det gerne gratis hvis jeg vurderer jeg kan.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja med den type opgave: et hurtigt/nemt logo til få penge, vil det være smart at lave en lille konkurrence, hvor man bare offentliggør skitsen, og så ellers lade de forskellige designere som elsker at arbejde (næsten) gratis komme med forskellige bud.

Det får både opgavestiller og tilbudsgivere mest ud af. (masser af forslag / lidt reklame for sine grafiske evner)

Så læg skitsen frem, så skal der nok komme en masse forslag og priser efterfølgende.

Alternativt plejer vi at foreslå Amino Freelancer, til at opslå den type opgave, det er gratis og du kommer ud til flere tusinde potentielle leverandører.

Hilsen Jan D:

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

brug evt freelancer.com og lav en konkurrence, så får du flere forskellige forslag ud fra din beskrivelse/skitse

Jeg har fået lavet flere logoer og app iconer den vej igennem.
fx skulle jeg engang have lavet et smart logo hvor et forstørrelsesglas skulle indgå.
Jeg var selv tom for ideer men lave en konkurrence og fik over 30 forskellige forslag.

Jeg valgte et forslag, jeg synes lige ramte i øjet, men havde en lille ændre til en vinkel
Det var intet problem, det lavede grafikeren uden noget problem
Jeg betalt 20$ for logo

Det kan næsten ikke gøre billigere.

Tilmeldt 27. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey tusind tak for alle jeres bud. Jeg har allerede fundet en super dygtig og hurtig grafiker (n_hk) Tak for alle jeres henvendelser, jeg husker tråden og vender tilbage til jer når der kommer flere opgaver :-)

Abun

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)