Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google.co.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/27/2006 12:18:45 PM
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Er det kriminelt eller for den sags skyld umoralsk at sælge et subdomain til sine domains?


Hvis nu du vildt gerne ville have mikkel.kjers.com, hvis jeg var villig til at lave dette subdomain til dig, og hvis vi i fællesskab kunne finde den rigtige pris, så er der vel ikke noget galt i det?



Nej - men er der nogen der reelt er interesserede i det? Altså xzy.kjers.com....

Problemet med co.dk er jo at de prøver at fremhæve det som et topdomæme, på linie med co.uk er det i England. Og nu HAR Danmark jo allerede et officielt topdmæne med .dk, og derfor er det kraftigt villedende at sælge co.dk som det nye smarte topdomæne.

På deres side fremhæver de sig som reelle topdomæneregistranter, og siger at de følger den internatiobale standard med co.dk - og det er jo noget forbandet vrøvl! Direkte villedende! Også derfor ligger de i konstante slagsmål med DK hostmaster.
Prøv selv at checke deres side www.co.dk

Umoralsk? Ja
Yderligere forvirring på et allerede forvirrende domæne marked? JA

Og så bare generelt pisse irriterende med sådan en gang hustlere...
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg husker noget om, at co.dk har været i søgelyset på et tidspunkt mht. dk-hostmaster.

Umiddelbart (når nu de ikke har tabt sag mht. navnet) - ja så mener jeg nu også at det
må stå dem frit for at bruge domænet til den type forretning det passer dem. I dette tilfælde
salg af subdomains.

Problemet opstår vel først der hvor de direkte eller indirekte indikerer, at det ikke er subdomains.
Lover ting og reklamerer for ting, som er direkte løgn.

Min personlige mening om co.dk er nu også at de går over stregen - netop fordi de pakker tingene ind
og ikke gør klart opmærksom på hvilke type domain man får for sine penge. De bruger netop ordet ''domæner'' frem for subdomæner. Ingen tvivl om at de er lidt for ''smarte'' ;)


At de så laver sådan et stunt med google kommer så heller ikke bag på mig ;)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/27/2006 12:35:03 PM Forfatter: nsm70

At de så laver sådan et stunt med google kommer så heller ikke bag på mig ;)

Mon ikke blot de har solgt subdomainet google.co.dk?
 
Selvfølgelig har I ret i, at de ikke skal villede. Det var da interessant at vide om Fiat, Danfoss, BP og de andre referencekunder har købt deres subdomains på ordentlige vilkår.
 
mvh Hans
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, men så vil jeg da foreslå vi laver en kategori her på Amino med titlen: "Sådan finder og udformer du fiduser, der kan franare uvidende mennesker for deres spareskillinger" - jeg er overbevist om at der kunne komme mange andre kreative forslag - jeg har da selv masser af "gode" ideer, som min "religion" desværre forbyder mig at anvende selv
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 2/27/2006 12:46:40 PM Forfatter: Mikkel deMib Ja, men så vil jeg da foreslå vi laver en kategori her på Amino med titlen: ''Sådan finder og udformer du fiduser, der kan franare uvidende mennesker for deres spareskillinger'' - jeg er overbevist om at der kunne komme mange andre kreative forslag - jeg har da selv masser af ''gode'' ideer, som min ''religion'' desværre forbyder mig at anvende selv

 
Undskyld, undskyld, undskyld - der er tale om satire - jeg kunne ikke lade være. Pisk mig!
 
Hans
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var vist godt det var DIG der sagde det, Hans - jeg må jo ikke sige den slags for MLM-præsterne
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
men bestemt morsomt

Hvis folk ikke kan ta lidt pis, må de være overordentligt kedelige, og det er sgu deres problem så ...

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

HEHE kan ikke lade være med at smile lidt.

Som kontrast til denne tråd, hvor google bliver misbrugt og hvor man ligefrem
kontakter google - så kan jeg se, at mit indlæg omkring google og deres ufine metoder
ikke har haft den store interesse :). Forbavser mig lidt, at man kan blive så harm
på et lille site i mængden som kører lidt ufine metoder og samtidigt ikke har
nogen mening omkring googles ufine metoder.

Bare en lille tanke herfra. ;).

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)