Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Azehosting

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er jeg den eneste der de seneste par timer har oplevet problemer med azehosting?

Det ene øjeblik kan min side forbinde til databasen, det næste ikke. Det er samme scenarie med min mail, her får jeg også connection issues.

Sælger CMS System inkl. unikt design 500kr + moms | http://design01.focusnet.dk/ (Tilrettes efter dine behov)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme problem her. Har oprettet en support sag

Dbh. Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Jan 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Også her... Håber de fixer det hurtigt. 

Seneste projekt: Onlinelaanene.dk

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har varet på nogle timer efterhånden, og det virker til at der er flere der ikke har modtaget svar på support eller hørt andet. Har ligeledes prøvet at ringe maaange gange uden at komme igennem til nogen.

Jeg har fuld forståelse for at nedbrud kan ske, men måske man burde overveje at være bedre til at informere i sin driftstatus eller lign.

Sælger CMS System inkl. unikt design 500kr + moms | http://design01.focusnet.dk/ (Tilrettes efter dine behov)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Designs:
Jeg har fuld forståelse for at nedbrud kan ske, men måske man burde overveje at være bedre til at informere i sin driftstatus eller lign.

Helt enig. Alle kan jo komme ud for driftsproblemer. Men det er så efterfølgende måden, hvorpå man håndterer dem, som ofte er afgørende for brugernes oplevelse...

Dbh. Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis - det seneste YouSee problem er et udmærket eksempel på hvad der sker når der ikke bliver meldt ud..

I min optik bør man som det første opdatere sin "Driftstatus" side med relevante informationer og formodet tidshorizonter. Dernæst besvare alle indkommende supportsager (med samme spørgsmål) med et "autosvar". Eksempelvis, "Vi oplever i øjeblikket fejl på vores xx server og din supportsag vil blive besvaret hurtigst muligt. Følg med på vores driftstatus side for yderligere information". - eller noget i den stil.

Jeg ved godt svaret måske kunne være lidt upersonligt - men alternativet er at jeg sidder her lige nu og ANER ikke om de egentligt har set deres server er nede eller ej. Det eneste jeg kan forholde mig til er at jeg potentielt har en sur kunde i røret om lidt hvor jeg må give dem svaret at hostingudbyderen er forsvundet i et hul, så kan ikke fortælle dem hvornår de er online igen...

Sælger CMS System inkl. unikt design 500kr + moms | http://design01.focusnet.dk/ (Tilrettes efter dine behov)

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærgerligt, det ser ud til den eneste måde man får et hurtigt svar er hvis man skriver en dårlig anmeldelse på Trustpilot, så det kunne det godt være jeg skulle gøre det for at få hul igennem og så se andre veje efter en anden udbyder - der er trods alt mange om budet.

Kan ligeledes se at det er oppetid og mangelende svar fra support der er et problem.

Ærgerligt at man ikke tager ved lære af de dårlige inputs man har fået.

Sælger CMS System inkl. unikt design 500kr + moms | http://design01.focusnet.dk/ (Tilrettes efter dine behov)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)