Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af kunde, hvad gør jeg? Betalte ikke og ignorerer nu beskeder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har lavet logoer, bannere og lign. grafisk design som underleverandør til et marketings bureau. 

For hver opgave sender jeg en faktura, som han påstår bliver afvist af sin bogholder. (Flere af tilfældende gav faktisk mening, så jeg troede derfor på det). 

Han har løbende flere opgaver, som jeg laver, og han modtager derfor nye fakturaer

Han fik for længe siden tilsendt en faktura, som er godkendt af revisorer og opfylder alle lovkrav, og der er derfor ingen tvivl om, at der ingen problemer med denne kan være. Han valgte derefter at ignorere emails og beskeder, og jeg kan på ingen måde komme i kontakt med ham længere. Dette har varet cirka 2 uger, og det er yderligere 8 dage tidligere, han modtog fakturaen

Hvad ville det smarteste være at gøre i en situation som denne? Og hvem bør blandes ind i sagen, hvis overhovedet nogen? 

Tak på forhånd. 

Mvh. Silas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt et inkassofirma og få en no-cure-no-pay Aftale. Jeg kan anbefale transcorm.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til ham, at du ejer ophavsretten til værkerne, og såfremt han ikke betaler, eller stopper med at bruge dem, vil du håndhæve dine rettigheder...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silas.

Jeg kan varmt anbefale noriskinkasso.dk

De kører sagen helt uden gebyrer og uden abonnement. De tillægger kun skyldner det lovpligtige inkassogebyr. Bare upload sagen på deres side, så tager de sig af det hele. 

Simon S Larsen Purchasing analyst

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)