Hej Amino, Jeg har lavet logoer, bannere og lign. grafisk design som underleverandør til et marketings bureau. For hver opgave sender jeg en faktura, som han påstår bliver afvist af sin bogholder. (Flere af tilfældende gav faktisk mening, så jeg troede derfor på det). Han har løbende flere opgaver, som jeg laver, og han modtager derfor nye fakturaer. Han fik for længe siden tilsendt en faktura, som er godkendt af revisorer og opfylder alle lovkrav, og der er derfor ingen tvivl om, at der ingen problemer med denne kan være. Han valgte derefter at ignorere emails og beskeder, og jeg kan på ingen måde komme i kontakt med ham længere. Dette har varet cirka 2 uger, og det er yderligere 8 dage tidligere, han modtog fakturaen. Hvad ville det smarteste være at gøre i en situation som denne? Og hvem bør blandes ind i sagen, hvis overhovedet nogen? Tak på forhånd. Mvh. Silas |
Kontakt et inkassofirma og få en no-cure-no-pay Aftale. Jeg kan anbefale transcorm.