Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKYPE har STJÅLET min kredit og er umulige at komme i kontakt med..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

jeg modtager en email fra Skype at min kredit, euro 20,37, er blevet inaktiveret da jeg ikke har brugt fra gennem de seneste 180 dage. Okay, men ingen problemer skriver de også - man skal bare klikke sig til en aktivering igen. Det gør jeg og nu får jeg at vide der ingen kredit er på min konto ! 

DET ER TYVERI ! 

er du nogle der har haft ligende hændelses forløb, evt har en email adresse til SKYPE eller er pengene tabt ?

har allerede brugt en aften og nu snart en formiddag på at komme i kontakt med SKYPE, men det er umuligt :-(  

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Westh:
har allerede brugt en aften og nu snart en formiddag på at komme i kontakt med SKYPE, men det er umuligt :-(
Du er sikker på du er logget ind med samme skypebruger som deres mail til dig er sendt til går jeg ud fra.

Tyveri (eller vel teknisk fejl) og principper er vigtige - men er det de 120 kr værd at bruge en aften og en formiddag på at komme det til livs? I alle fald har jeg blot skulle lave et opkald via skype til f.eks min egen mobil, og så bare lægge på, så dukkede kreditten op igen - Gør den ikke det, så tror jeg sådan et arbejde med at klikke sig frem til en kontakt skal kræve megen principfasthed og vil tage tid

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Jan 17
Indlæg ialt: 30
Fra  weight loss Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

men er det de 120 kr værd at bruge en aften og en formiddag på at komme det til livs?

Så sandt som det er sagt, og ville stadig være sandt om så det var 500 kroner. Er sikker på præcis den slags sager udelukkende skaber livsforkortende stress.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja John. Det er hermed erkendt.. angivet link, tak Jacob, er lige præcis samme link jeg allerede har kæmpet med. Tak for at spare mig den yderlige stress, vil acceptere den ringe kunde service. Det er jo ikke det store tab når Skype skriver grunden til inaktivering er man ikke har brugt deres service i 180 dage. 

http://www.mwcreation.net

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg chattede i sidste uge med dem på vegne af en kunde, kom igennem på 4-5 minutter. Prøv dét i stedet - en anden gang.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en anden også nævner - så har jeg ligeledes i går lige haft brug for deres support og oplevet at den virkede 100%, kompetent og hurtig. Her var der tale om at jeg var kommet til at indbetale på den "dummy konto" som Microsoft har genereret på baggrund af min konto hos dem. Kan kun anbefale at prøve dem igen - via chat.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

tak til Jørgen og Per. 

Grundet jer prøvede jeg lige igen, denne gang på IPad, og så gik det hele smertefrit.. 

god søndag!

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)