Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedring/feedback på nyopstartet site

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er Smile

Vi er i teamet ved at blive lidt blinde, og vi har behov for din hjælp til evt forbedringer/rettelser.

Jeg håber i vil bruge 5 minutter af jeres tid på at klikke ind på www.videresalg.dk 

I må også gerne komme med inputs til selve "ideen". Altså om vi skal "twiste" konceptet eller lign. -Ja vi er åbne for alle kommentarer og forslag Yes

Tilmeldt 14. Jan 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man købe elektronik af jer? Hvad sker der med det elektronik jeg sælger? Set eventuelt noget mere padding på knapperne..

Mvh Frederik / Webfyren

Edit: jeg kom til at skrive "køber" - det er rettet ;)

Tilmeldt 12. Jan 17
Indlæg ialt: 30
Fra  weight loss Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

flot og ligetil side med klar melding om hva jeres service er. Ikke noget at sætte en finger på.

Syntes dog måke sætningen (Sælg brugt elektronik til os!) kan gøres lidt mere kort og slagkraftig. Måtte læse den langsomt for at "forstå" og den burde sidde i skabet ved første øjekast uden tøven.

Fra Søborg
Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

webfyren:

Kan man købe elektronik af jer? Hvad sker der med det elektronik jeg sælger? Set eventuelt noget mere padding på knapperne..

Mvh Frederik / Webfyren

Edit: jeg kom til at skrive "køber" - det er rettet ;)

Hej Frederik,

Nej ikke på nuværende tidspunkt. Vi sælger i vores netværk i første omgang, indtil vi har ordre nok til at gøre det til en evt webshop

Sikkert dagens dumme spørgsmål: Hvad er padding? :)

Fra Søborg
Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Weight loss:

flot og ligetil side med klar melding om hva jeres service er. Ikke noget at sætte en finger på.

Syntes dog måke sætningen (Sælg brugt elektronik til os!) kan gøres lidt mere kort og slagkraftig. Måtte læse den langsomt for at "forstå" og den burde sidde i skabet ved første øjekast uden tøven.

Hej Weight loss,

Tusind tak for de pæne ord. Det er vores fokus, at holde det "lige til". Så det glæder os, at du oplever dette.

Det er bestemt noget vi vil tage en kigger på (sælg brugt elektronik til os!). Tak for feedback :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Roslyng:
Sikkert dagens dumme spørgsmål: Hvad er padding? :)

Margin er fra CSS, en hjemmesides styling. Det bruges til at skabe luft rundt om et element. Det jeg tror, han vil hen til med det, er "gør knapperne større".

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 14. Jan 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nøjagtig😊

Fra Søborg
Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Christoffer Roslyng:
Sikkert dagens dumme spørgsmål: Hvad er padding? :)

Margin er fra CSS, en hjemmesides styling. Det bruges til at skabe luft rundt om et element. Det jeg tror, han vil hen til med det, er "gør knapperne større".

Tak for hjælpen, Jonas. Vi tager et kig på det.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)