Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angels....Charlie needs you...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,


Vi var to der skulle åbne en Café / Cocktail bar i Århus, og alt gik efter planen og bedre...endtil jeg igår aften fik at vide af min partner at han ville "ud"...desværre så har hans kæreste overtalt ham til at flytte til Australien...(hendes overtalelse evner var åbenbart bedre end mine)

Endelig til sagen. Jeg har de mest innovative ideer med hensyn til indretning, og vigtigst "how to run a café / Cocktail bar...med flere års erfaring har jeg efterhånden fået suget en masse til mig...og jeg ved lige præcis hvad "folket" i århus vil.

Jeg har fundet det helt rigtige lokale...i hjertet af århus og med mine ideer så vil det slå igennem med et brag..

Problemet er bare at jeg kun har 150.000 kr. og jeg skal bruge minimum 300.000 for at kunne låne resten i banken...


Så er du/i interesseret i at være silent investor eller bare helt almindelig med ejer....så er du meget velkommen til at skrive.


Jeg ved at med man med en enkelt café ikke bliver milliardær...men der er gode penge i det..rigtig gode penge.


Og den eneste grund til at jeg er så "desperat", er jeg er bange for at miste lokalet...det er et one of a kind....med den vildeste udsigt over centrum Århus(vi snakker over åen)



well...i ved hvor i finder mig..

Tak for jeres tid,
Sian
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at finde en anden bank? Jeg kender ikke din situation, men det er en mulighed.

Som du ved er en bank en forretning, vil forretningen ikke sælge dig en bestemt vare går du ind til naboen.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sian,
jeg ved godt at du søger efter en investor og det er jeg ikke men jeg vil lige bruge muligheden til at spørge om (når du kommer så langt) du ikke har brug for reklamemateriale, menukort,visit kort, plakater, flyer, hjemmeside osv.
hvis du har det er du velkommen til at kontakte os, når tid er. Vi kan se på om vi ikke kan lave en samlet pakke til en fornuftig pris.

Vh
Johan
Sidekick

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)