Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox bliver til UnoEuro

Side 9 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 10:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming Møller:
jeg kan også læse mig til at jeg skal betale for ekstra databaser
Det koster pt. 1 EUR at oprette en MySQL database, du kan også vælge blot at bruge de databaser som allerede er oprettet til dig.

Som sagt er det noget vi er villige til at kigge på, prisen for MySQL databaser.

Men du svarede ikke på mit spørgsmål omkring mail?

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 11:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom :Tilknyttede domæner er gratis at have, hvis de skal have mail så koster det et webhotel (1 EUR/md). Se gerne blogindlægget.

FM- dvs hvis jeg har 50 domæner med egne mailadresser og databaser skal jeg have 50 webhoteller til ialt 50 €/mrd

Tom: Korrekt - men det er vel ej urimeligt.

FM Nu kan jeg have 50 domæner med egne mailadresser og det har jeg uden ekstra omkostninger ved meebox

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 11:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du ikke lave en total sammenligning i forhold til Meebox Premium pro. Hvor skal jeg betale ekstra?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Tom Sommer, respekt for din udholdenhed.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming - på chosting.dk kan du have ubegrænsede domæner, mailadresser, databaser og FTP konti for kr. 67,- om måneden. 

De hoster på Litespeed servere med daglig backup, cpanel kontrolpanel, mulighed for gratis SSL med meget mere. 

Den eneste hage er, at der kun er 15GB plads - ved ikke hvor meget du har brug for? Mere plads kan tilkøbes for kr. 22,- pr. 5GB, men de er vist til at handle med, hvis man har brug for mere. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke f.eks. oplyser følgende:

  • Antallet af databaser der automatisk medfølger gratis, og prisen på efterfølgende databaser
  • Hvad sker der med de 1-click installationer, der idag er på Meebox (1-click er jo anderledes hos Unoeuro)
  • Hvilke Unoeuro pakker der passer bedst sammen med de forskellige Meebox pakker

Lav dog en liste over, hvad forskellene er på de 2 forskellige webhosts, både plusser og minusser, så kunderne kan tage stiling til, om de vil blive eller skal kigge efter et andet sted.

På den måde beholder i de kunder der er glade for at blive og de kunder der giver jer en chance, og dem der bare ikke vil blive hos jer, forsvinder, men på en pæn måde.

Hvor svært kan det være Smile

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 12:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim:

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke f.eks. oplyser følgende:

  • Antallet af databaser der automatisk medfølger gratis, og prisen på efterfølgende databaser
  • Hvad sker der med de 1-click installationer, der idag er på Meebox (1-click er jo anderledes hos Unoeuro)
  • Hvilke Unoeuro pakker der passer bedst sammen med de forskellige Meebox pakker

Lav dog en liste over, hvad forskellene er på de 2 forskellige webhosts, både plusser og minusser, så kunderne kan tage stiling til, om de vil blive eller skal kigge efter et andet sted.

På den måde beholder i de kunder der er glade for at blive og de kunder der giver jer en chance, og dem der bare ikke vil blive hos jer, forsvinder, men på en pæn måde.

Hvor svært kan det være Smile

1. Alle databaser kommer med over, og koster intet at have efterfølgende. Se blogindlægget

2. De kommer selvfølgelig med over? Det er jo 'bare' data.

3. Fordi folks kvotaforbrug og produktforbrug/opsætning har indflydelse på hvilken pakke de bliver flyttet over til. Alle kunder får et login hvor de kan se hvordan de bliver migreret og alle kan efterfølgende ændre produkterne hos UnoEuro såfremt de ønsker. Det kommer i den mail kunder får når deres produkt skal migreres.

Det står _altsammen_ i blogposten, som ingen åbenbart læser eller tror på.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:
Fordi folks kvotaforbrug og produktforbrug/opsætning har indflydelse på hvilken pakke de bliver flyttet over til.

  • Jeg mener en "grov" sammenligning, så kunderne kan få et hurtigt overblik, over hvor meget dyrere eller billigere det bliver i fremtiden

Tom Sommer:
2. De kommer selvfølgelig med over? Det er jo 'bare' data.

  • Jeg havde forstået at Unoeuro og Meebox kørte med 2 forskellige 1-click systemer ? Vil det sige i fremover vil køre med 2 1-click systemer ?

Tom Sommer:
1. Alle databaser kommer med over, og koster intet at have efterfølgende. Se blogindlægget

  • Naturligvis kommer de eksisterende databaser med over, men hvad koster det når kunden skal have yderligere databaser oprettet og er de gamle databaser (dem flyttet fra Meebox) gratis at have ud i al fremtid, eller kun til fornyelse af hotellet ?

Jeg HAR læst blog indlægget, begge steder endda Wink

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 13:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim:

  • Jeg havde forstået at Unoeuro og Meebox kørte med 2 forskellige 1-click systemer ? Vil det sige i fremover vil køre med 2 1-click systemer ?

1-click injecter bare data ind på et webhotel, så du er fri for selv at gøre det. Vi kører med UnoEuros 1-click system fremover.

Kim:

  • Naturligvis kommer de eksisterende databaser med over, men hvad koster det når kunden skal have yderligere databaser oprettet og er de gamle databaser (dem flyttet fra Meebox) gratis at have ud i al fremtid, eller kun til fornyelse af hotellet ?

De er gratis efterfølgende, som der står i blogindlægget, i det citat du selv har posted, og flere steder i den her tråd. Hvis du ønsker nye/ekstra MySQL databaser udover dem du har, så koster det 1 EUR at oprette dem pt., og de er herefter gratis.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ser det ud med hensyn til website builder imellem Meebox og Unoeuro ?

Jeg tænker på dem der har et website med Meebox builderen, hvad sker der med dem, når de flyttes over ?

Side 9 ud af 11 (108 indlæg)