Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ordre software

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg driver til dagligt en virksomhed der sælger tøj. 

Vi sælger ved at tage til modemesser rundt omkring i verdenen. På modemesserne får vi ordre skrevet ind i excel. Vi producerer herefterordrene og leverer dem omkring 6 måneder efter. 

Jeg søger derfor et software system der lader mig få totalen af alle mine ordre som jeg kan sende videre til mine leverendører. Altså en total der viser hvor mange Small, Medium, Large og X-large der er blevet solgt af hvert individuelt produkt i hver individuel farve.


Er der nogen der kan anbefale et godt system eller en god måde at gøre det på? 

 

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Arbejder udelukkende med udvikling af systemer og programmering indenfor Microsoft Office - altså også i Excel.

Se evt. www.supertekst-it.dk óg mine indlæg i ComputerWorld / Eksperten under brugernavnet "supertekst"

Kan kontaktes direkte via min www | Kontakt

Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Fix-IT Consulting ApS Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Det er lidt svært at hjælpe med de begrænsede informationer du giver, men her kommer et forsøg.

Hvis du har mange ordre og mange vare som kommer til dig, inden de sendes ud til kunderne. vi jeg anbefale dig at se på et system med et lagermodul som er simpelt at bruge. kunne være noget i stil med www.billy.dk kombineret med http://www.thetis-pack.com Dette vil give dig en løsning der er fremtidssikret og samtidig nemt at overskue. 

Ellers er alternativet at opsætte en webshop som du opretter kunderne i, og så laver indkøbslister ud fra det... men det kommer meget an på volumen og hvordan fremtiden ser ud.

Vi er på ingen måde tilknyttet de ovenstående virksomheder, men er uvildig rådgiver i IT og logistik.

Fra Stilling
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Geekay Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Du kan måske oprette en webshop med dine produkter og så bare sætte den op til salg uden betalings system, men fx betaling via faktura.

Når nogen så vil lægge en ordre, går du bare på denne lille webshop og putter de ønskede produkter i kurven, indtaster deres navn og adresse m.v. og checker ud.

Når du kommer hjem kan du sandsynligvis trække ordrene over i et andet system hvis du vil.

Jeg er i betatest med en app der skal bruges til at oprette og administrere mobilvenlige webshops med.

Hvis du synes det kunne være sjovt, må du gerne få lov at prøve den af - få en gratis webshop som du kan oprette ordrer i og sidenhen ekspedere dem fra.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)