Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvad skal jeg søge efter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Sep 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er,

Jeg kunne godt tænke mig at min kunde bliver præsenteret for en produktside hvor:

1. Kunden tager stilling til hvilken farve på produktet man kunne tænke sig (ved hjælp af 16 små billeder)

Når der klikkes på den valgte farve, bliver man automatisk "sendt" videre til næste punkt på siden, hvor man skal tage stilling til størrelse.

2. Kunden vælger størrelse på produktet.

Osv. osv. Giver det mening? :)

Hvad hedder sådan noget? Altså hvor man har "one page product" og man har forskellige valg, man kan til og fravælge. Det er til Wordpress og jeg bruger Woocommerce!

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne hedde Product Customization eller Product Designer måske.

I forhold til selve flowet, kan jeg være i tvivl om der findes et theme, eller et plugin, der kan håndtere det på lige præcis den måde.

Så kunne godt tro, at du skal ud og have det programmeret. Hvis jeg har forstået dit ønske helt præcist :)

Prøv denne søgning https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=woocommerce+product+customization

 

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak for svar. Jeg tror ikke at jeg kan finde det jeg leder efter som noget standard alligevel, efter at have kigget på søgeresultaterne.

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg vil gerne hjælpe dig med en hjemmeside og logo hvis det bliver nødvendigt
Jeg har erfaring indenfor grafisk

Mvh.
Mathias

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)