Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bank skal man vælge?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Hvis man som erhvervsdrivende skal have en aftale med en bank, som vil stå skrevet i bunden er ens hjemmeside, vil det så give størst tillid blandt potentielle kunder hvis man har aftale med store banker såsom Nordea, Danske Bank og Nykredit Bank? 

- Jeg skal have oprettet en depositumkonti til opbevaring af penge fra kunden som senere kan evt frigives.  

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Troede faktisk at klient konti var dækket uanset beløb af indskydergarantiordningen, men en google søgning gav dette link:

http://www.midtadvokaterne.dk/aktuelt/artikel/aendring-af-indskydergaranti-for-midler-indestaaende-paa-advokaters-klientkonti.aspx?Action=1&M=NewsV2&PID=366

Så jeg vil helt sikkert bruge en af de store SEFI (system vigtige) banker.

Få også styr på hvordan dine kunder står, hvis du går konkurs. Er deres penge så beskyttet eller ryger de med i konkursboet? Du kan selvfølgelig have en interesse i det sidste. 

Morten

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville kigge på kundetilfredshed, nu var det her link lige det første jeg fandt, men hvis vi tager den liste så er Jyske Bank #2 i kundetilfredshed og #3 i størrelse (Finanstilsynet, 13/1/2016). Det giver en god kombination af de to faktorer jeg ville kigge på.

Danske Bank som er størst får bundkarakter på kundetilfredshed og Nordea og Nykredit ligger ligeledes i den forkerte ende af skalaen.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 14. May 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar Morten! 

Der er ikke tale beløb, som skal stå i en periode længere end allerhøjest 10 dage. Men vil nu også tro at det vil være bedst at benytte sig af en SEFI bank for at være på den sikre side, hvis man evt. får mange kunder. 


Kristian

Tilmeldt 14. May 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar Anders! 

- Jeg tænkte umiddelbart at vælge Arbejdernes Landsbank, men da de i er en del af SIFI bankerne, tror jeg må vælge Jyske Bank, som ligger nr. 2 på listen. 

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil så nok ikke lige vælge Jyske Bank. De har negativ rente på 0,4 fra første krone på erhvervkonti og tager typisk også 5.000 kr. for at oprette en erhvervskunde.

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Tilmeldt 14. May 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du anbefale Morten? Jeg må ærligt erkende det er en jungle at finde rundt i de forskellige banker... 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46547
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. May 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar John. 

- God weekend!

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg er enig med John. Start i egen bank. Når og hvis det bliver et kardinal punkt, at pengene er sikre, så må du flytte til en SEFI bank, men pt. er det også dem, som alle på et eller andet niveau opkræver negativ rente.

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)