Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart til indkøb - hjælp/vejledning

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 17. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,Jeg forestiller mig at I synes at det er helt simpelt, men jeg ser en tæt skov af muligheder.

Gode råd til hvordan man finder sine mærker søges.

Hvilken vej går man?

Helt simpelt - hvordan får jeg ting i min butik?

Tak Big Smile 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken slags butik har du? Hvad vil du sælge? Vil du sælge mærkevarer, unika, discount eller hvad?
Hvis det er sko eller tøj, er svar anderledes end for eksempel møbler.
Hvad er dit koncept?
Jeg kan slet ikke svare, uden at have Info.
Hvad skal være dit brand?
Hvor meget kan du investere?
Etc. etc.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg vil gerne kombinere legetøj med boghandler og kreaverdenen.

Jeg er i tidlig opstartsfase og vil bare gerne informeres lidt om den verden hvor man køber ind og sælger videre i egen forretning.

tak for hjælpen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke til at du har det mindste begreb om at drive forretning, hvis det er tilfældet bør du nok ikke lige kaste dig ud i sådan et projekt før du har sat dig grunding ind i tingene. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

For at være ærlig, Ravn har faktisk ret. Hvis ikke man har kendskab til grossister, ejheller har undersøgt markedet for hvad der sælger, er man ikke klædt på til det.
Jeg tænkte, at du måske gik efter secondhandshop, til start.
Har du iøvrigt start kapital? For alene som boghandler, skal du investere rigtg mange penge.
Jeg forstår ikke, at du ikke har lavet recearch, selv undersøgt markedet, hvad der sælger, samt fundet ud af, hvad der skulle gøre din butik speciel. :-)
Som designer, har jeg været i butikker, hvor det netop er den kombination du nævner, når jeg søgte perler, special papir, garn, med mere.
Hvis du vil det, så lav recearch, tjek butikker ud, lad dig inspirere. Tag et iværksætterkursus.
Lad VÆRE med bare at starte noget op, hvis først butikken har fået et dårligt ry, er det svært at rette op på.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar.

jeps jeg har ikke skrevet detaljeret om hvad jeg i forvejen ved.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Line:
jeps jeg har ikke skrevet detaljeret om hvad jeg i forvejen ved.

Hvad så med at du gjorde det frem for at vi skal spilde tid på at lære dig ALT det du i forvejen ved!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Line, det behøves heller ikke. Det vi reagerer på er, at du set med mine øjne mangler basal viden / erfaring, til det, du vil kaste dig ud i.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn har ret, :-)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Fra  plaze.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Line

Det de andre fortæller er en gang pladder - Selvfølgelig er det smart at vide hvor man skaffer sine produkter henne, men det er ikke altid muligt før man f.eks har et cvr, og så løber man hovedet mod en mur. 

Da jeg startede i sin tid, kunne jeg ikke få noget information om priser på produkterne før jeg havde et cvr nummer, og selv efter jeg fik mit cvr nummer, har jeg brugt meget lang tid på at finde mine grossister - GENNEM GOOGLE

Så bare kom i gang, søg søg søg og Ring . EVT. kontakt producenterne bag mærkerne, de ved ret ofte hvem/hvad og hvor. 

Håber det lykkes for dig. 

/Bo

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)