Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig mangler en ide

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan feks opfinde en kam til at rede senge med

 

Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kammerat, inden du leder er der flere ting som er vigtige at have på plads, Vil du starte op uden økonomi, eller har du en kapital i forvejen.

Jeg har flere ideer, men kender for lidt til dig/ har du bil / kassevogn / lager / hvor i landet / måske kunne jeg hjælpe dig i gang, det er jo det Amino er til for, kig evt. forbi www.slushpop.dk

 

Venlig hilsen

 Jan Pedersen

Slushpop

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har nogen idéer til selv at starte op som selvstændig, muligvis fordi du ikke er så kreativ men bare har lyst til at være dig selv og knokle :)   ... så ville jeg anbefale at fx blive vognmand, eller måske noget håndværk eller rengøring. Bare husk at der er ingenting der kommer af sig selv. :)

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ja jeg har også meget lyst til at være deltids "iværksætter". Jeg kan tænke mig at starte i småt og med tiden vokse mig med opgaven.Men jeg har også problemet som dig, Jeg ved ikke hvad jeg skal giv mig kaste med. Det skal heslt ikke være dyrt at gå gang med og det må kunne klare i samtidg med et fuldtidsjob.

Jeg har da tænkte på følgende ide:

At åbne en virksomhed som tilbyder virksomheder et online system, hvor de kan skrive breve osv......og jeg vil printe dem ud og send for dem.Det kan kombineres med at jeg også pakker deres "effekter" i kasser.(pakning) og sender dem afsted.

Jeg ved ikke lige om der er marked for det og hvordan jeg skal gå igang.. hvilke maskiner der skal skaffes osv.

 

 Sidder ingen har med gode ideer ?

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Nærum
Tilmeldt 3. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bef og alle andre,

der har lyst til at starte egen virksomhed, husk på at idéen kan "fødes" eller hentes hos andre, men har man ikke lagt føleleserne i, bliver det ikke til noget... man skal brænde for idéen.

Sig til sig selv: JEG HAR DET OG JEG KAN !

Held og lykke :)

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du fået startet op med en fritids-virksomhed?

Ellers har jeg 2 stk. til salg - sælges enkelt eller delt.

Begge virksomheder kan drives på fritidsbasis, kræver lille lager og kapital. Og en af de store fordele: Der er ingen reklamationer/varerne kan IKKE gå i stykker - eller blive for gamle.

Interesseret i at høre nærmere ...?

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Har du fået startet op med en fritids-virksomhed? Ellers har jeg 2 stk. til salg - sælges enkelt eller delt. Begge virksomheder kan drives på fritidsbasis, kræver kun et lille lager og kapital. Og en af de store fordele: Der er ingen reklamationer/varerne kan IKKE gå i stykker - eller blive for gamle. Interesseret i at høre nærmere ...?
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Har du fået startet op med en fritids-virksomhed? Ellers har jeg 2 stk. til salg - sælges enkelt eller delt. Begge virksomheder kan drives på fritidsbasis, kræver kun et lille lager og kapital. Og en af de store fordele: Der er ingen reklamationer/varerne kan IKKE gå i stykker - eller blive for gamle. Interesseret i at høre nærmere ...?

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at saelge toej?

Tankerne gaar paa overskuds produktion. Top kvalitet og design. Alt det kraever er du kontakter koebenhavns toejbutikker med en lille kuffert af proever til at vise kvaliteter og opdaterede kollektioner fremsendes loebende elektronisk. Butikkerne bestiller og kan faa syet Deres eget maerke ind, faa broderet eller printet hvis de oensker.

At saelge toej paa denne maade er meget populaer omkring i Europa, saa hvorfor ikke DK. Det er billigt - meget billigt!!

Kontakt mig hvis det har interesse.

Med venlig hilsen,

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)