Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liste over store VVS-/store tekniske virksomheder i Skandinavien...?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Leder efter en liste, over store virksomheder såsom; Ceverion og Bravida (det marked de befinder sig på), i Skandinavien. 

Synes altid man kan finde lister over overordnede virksomheder, f.eks. "De 20 største virksomheder i DK" mv. Men har brug for en liste over denne deciderede branche, hvor virksomhederne er opdelt efter f.eks. indtægt. Hvis jeg bare ville have en liste, så kunne jeg jo bare kigge i telefonbogen.

Nogen der har styr på dette...?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Johannesen:
Men har brug for en liste over denne deciderede branche,

 

Hvilken branche?  Et firma som Ceverion dækker jo en række forskellige brancher El, Køling, VVS, IT ... osv.

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

VVS

Tilmeldt 5. Feb 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg vil med glæde hjælpe dig.

Jeg har næsten 10 års erfaring ved at levere b2b og b2c lister til mange virksomheder som søger kunder i Danmark eller i udlandet.

Send dine kontaktdataer og jeg ringer Mandag til dig.

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

gc123:

Hej Jesper.

Jeg vil med glæde hjælpe dig.

Jeg har næsten 10 års erfaring ved at levere b2b og b2c lister til mange virksomheder som søger kunder i Danmark eller i udlandet.

Send dine kontaktdataer og jeg ringer Mandag til dig.

Hej gc123,

Det er noget research jeg laver for nogen, og har brug for enten en decideret liste over store VVS-/tekniske virksomheder i Skandinavien, eller bare hvis folk kender nogen udover dem jeg har nævnt. Er ingen penge i det. Var/er bare i tilfælde af, at nogen vidste/ved noget om dette, ligesom mange andre poster om noget de leder efter (i håb om at nogen ved mere om emnet/branchen end de selv gør)

Tilmeldt 5. Feb 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

send dit nr pb ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)