Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

engros varer hjælp

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej. jeg håber i kan hjælpe mig! jeg går og overvejer og starte en workshop, hvor der bliver solgt alle mulige forskellige ting på. jeg tænkte på om der var nogle af jer der kendte nogen hjemmesider hvor jeg kan købe varerene?

på forhånd tak!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46513
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil vove at påstå at alibaba generelt også er grossister - fabrikkerne med egen produktion bruger ikke de kanaler generelt (kan findes men sjældent)

Skal man købe fra egentlige producenter er vejen ikke de sites men direkte kontakter via handels directories og kinesisk ambassade og så på et fly derud

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke vanskelig å finne grossister å kjøpe varer fra. Om du ser produgter du ønsker kan du kontakte leverandør direkte og spørre om du kon opprette en grossist konto. Er du etablert som firma er det ofte ganske lett. Om det ikke skulle gå kan du google efter tilsvarende produgter og finde fem til en leverandør på den måden. Det kan være et spendende detektiv arbejde og ofte kommer du også over produgter du i utgangspunktet ikke søkte etter men som kan være intressante allikevel. God jagt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

jeg vil vove at påstå at alibaba generelt også er grossister - fabrikkerne med egen produktion bruger ikke de kanaler generelt (kan findes men sjældent)

Skal man købe fra egentlige producenter er vejen ikke de sites men direkte kontakter via handels directories og kinesisk ambassade og så på et fly derud

vh John H

Enig Cookie.
Man skal godt nok kigge sig om derinde Smile

Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 24
Fra  SBDanmark.dk Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 43
Fra  qa-tech ApS Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Husk lige det med CE-mærkning og eventuelt energimærkning. Har du ikke styr på det skal du nok starte med noget som IKKE er omfattet af CE-mærkingsordningen eller søge hjælp.

Vi samler ledelsessystemer og gør dem simplere-We merge management systems - and lean them

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Lindholdt:

hej. jeg håber i kan hjælpe mig! jeg går og overvejer og starte en workshop, hvor der bliver solgt alle mulige forskellige ting på. jeg tænkte på om der var nogle af jer der kendte nogen hjemmesider hvor jeg kan købe varerene?

på forhånd tak!

Hej Morten.
Nu siger du, at du søge "alle mulige forskellige ting"
Er der en målgruppe du skal sælge til?

Fordi er det bare alt muligt, så vil Alibaba være stedet for dig, men er det mere centreret det du søger, kunne det være en mulighed at finde en grossist istedet for.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)