Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil teknologi..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Går og pønser på noget med udvikling af mobil content.. ( Ja, når jeg nu snart bliver udkonkurreret af kinesiske designere der sidder og laver logoer på samlebånd, må jeg jo hellere kigge på lidt andre ting, ynk, ynk.. )  Så derfor vil jeg høre om der er nogen der kender nogle bøger eller sites omhandlende dette.. Har været omkring Macromedia vedrørende Flash og mobil devices.. Men mangler lidt viden omkring gateways, servere osv. Det er nu ikke fordi at jeg vil begynde at tilbyde teknologien, men primært ønsker en større forståelse for teknologien..

Skal lige sige at jeg ikke snakker om de sædvanlige ringetoner osv... Puha, nej.. Men tænker mere i noget omkring markedsføring og ligende udarbejdet i flash..
 
Mange hilsner
Thomas
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

P.t. er det få mobiltelefoner der understøtter Flash, og sådan vil det også være noget tid fremover.
 
Se derfor på alternativer, eks. cHTML (compact HTML) og animerede GIF''s, istedet. Skal du lave deciderede applikationer, er Java ikke til at komme udenom. Se evt. på Nokia og Sony Ericssons websites. De har gratis værktøjer til udvikling af apps.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da bestemt en brache i vækst, du kan evt. lure lidt hos nogle af de store i brachen.

www.responsfakrikken.dk
www.unwire.dk

Det er bestemt et spændende område, men der skal dog lige modnes lidt på markedet før det for fuld effekt. Som det ligger nu har SMS først fået sit rigtige brede gennembrud her indenfor det sidste år... Men det kommer da, ingen tvivl om det...
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)