Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god idé er nada, nothing, zip, intet værd.. eller er den.?!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det der med at tilbyde en procentdel for at lave min søgemaskine til en programmør, har jeg bestemt heller ikke tænkt mig. Jeg ville nok kunne bidrage med noget i udførslen af søgemaskinen i form af kundekontakt og markedsføring men så er det også det, så det er jo på ingen måde gavnligt for en programmør som skal lægge gud ved hvor mange timer i projektet. 

Netop derfor overvejer jeg jo også at forsøge at sælge ideen, og dermed lade køberen overtage fuldt evt. vil "prisen" for ideen så kunne være eksempelvis en %-del i projektet + måske et mindre her og nu beløb.. Spørgsmålet er bare om det er til at sælge en idé.?! Og hvis ikke hvordan skaffer man så den nødvendige kapital for at kunne hyre professionelle til at hjælpe en igang.. eller skal man forsøge selv at kaste sig ud i det og simpelthen starte fra bunden og se om man kan lærer at programmere selv.?!

Ja overvejelserne er mange.. At få ideen er nemt nok men at omsætte den og føre den ud er jo det udfordrende..! ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 61
Fra  EBO INVEST IVS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeanette,

Jeg synes det skal finde en eller flere som er ligeså super passioneret som dig selv. Du vil uden tvivl komme meget længere, meget hurtigere og så er det jo godt med lidt support, for det at være iværksætter er virkelig ikke en dans på roser.

Det er desværre ikke noget jeg selv vil hoppe ind i, men jeg vil gerne tilbyde dig min uforbeholden hjælp helt gratis, til at du kan finde den eller de rette til dit team, for det lyder rigtig spændende. Jeg tror jeg ved, hvor du skal finde vedkommende. Hvis du er frisk på at tage en snak, kan du fange mig på webcofounder@gmail.com eller 53 83 36 33.

Mvh. Esben Brandborg Østerby

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)