Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af app + indtjening?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har fået en forholdsvis enkel idé til en app, som jeg håber på kunne blive ret populær.
Men som helt ny omkring iværksætteriet vil jeg høre om der er nogle, som vil smide et par enkelte kommentare/råd?

App'en påtænker jeg skal være gratis at hente (tænker den både vil kunne benyttes i DK og det store udeland)

Herudover har jeg en idé om, at indtjeningen skal komme fra reklamer (helt specifik en reklameblok i bunden og så evt. en popup) MEN er det overhovedet realistisk, at tjene penge på reklamerne?

Herudover tænker jeg også, at det er noget sværere, at skulle tjene penge på reklamer i forhold til impressions vs clicks. (Har også en tanke om et fixed beløb for, at slippe for reklamerne)

Men som jeg skriver længere oppe er jeg helt grøn i dette felt - men mindes, at der engang var nogle udbydere af app's som tog f.eks. et cut af intjeningen og så ellers stod for skabelsen mv. af app'en.

Lad mig endelig høre om der er nogle af jer som kunne give en kommentar eller råd med på vejen.

OBS: Jeg forestiller mig, at app'en vil være forholdsvis enkel at lave.


PFT.  

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig muligt at tjene på alle de løsninger du nævner hvis annoncørerne mener at din app bliver brugt.

Alt afhænger af selvfølgelig af hvilket budskab din app bringer .

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)