Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig lager opbevaring i århus. Ideel for webshops.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med aminoer.

 Jeg kommer hermed med et godt tilbud til dig/jer.

 Vi har lige lejet os ind i en mega hal i hørning ved Århus, og har i den anledning, strikket et lille tilbud sammen til vores kunder, som i selvfølgelig også skal have andel i.

Tilbudet er henvendt til webshops i århus området, og selvfølgelig mindre virksomheder, der mangler plads til blandt andet:

  • Buffer lager i travle perioder, vi tilbyder afhentning og levering af paller i hele østjylland.
  • Sæson lager for tøj butikker, med bøjleophæng, og levering / afhentning i hele østjylland
  • Container opbevaring ( udendørs), med udpakning og levering tilknyttet. ( god til import virksomheder med privat adresser f.eks.)
  • Pakke hotel for mindre webshops, med daglig distribution, og afsendelse med 3parts transportør ved kørsel ud over østjylland.

Prisen afhænger lidt af behov men prisen starter ved 29 kroner pr kvm.

Desuden er der gebyr for levering og afhentning m.m, kontakt os for en fuld prisliste

info@3xwilhelmsen.dk

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

er der ingen der finder sådan en løsning spændende?

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

jeg er bekendt med at det efterhånden er et ældre indlæg, men vil høre hvorvidt i stadig driver lagerfaciliteter m.v. i Østjylland.!?

I givet fald så hører jeg gerne fra dig da jeg er på udkig efter lagerfaciliteter samt evt. også distributionsnettet som du omtaler, da vi forventer snarligt at få brug for levering af produkter i primært Jylland samt evt. Fyn efter nærmere aftale.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)