Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukning af lille enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg er kommet til den konklusion at det er på tide at lukke mit bette iværksætter projekt jeg har kørende.
Det skal være en nem og overskuelig "Step by Step" guide, som også forklarer eller går lidt i dybden med de forskellige del led i processen.
Har fået et tilbud fra en revisor på dette, men vil simpelthen ikke betale 5000kr for noget jeg selv burde kunne gøre.. :)

På forhånd, mange tak for hjælpen, og god dag!..

Vh Nicolaj

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

med de oplysninger du kommer med her, så logger du bare på VIRK.dk,  luk virksomhed, følg vejledning, nemmere er det ikke!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jim Drejer:

med de oplysninger du kommer med her, så logger du bare på VIRK.dk,  luk virksomhed, følg vejledning, nemmere er det ikke!

let nok - dog med den lille tilføjelse, at man jo skal hvad identificeret alle aktiver, også de straksafskrevne, og nu skal disse så sælges ud, til 3. part eller til en selv (og så med moms) - aktiver + varelager - efter hver sin regel

Lukker man uden at stifte f.eks. selskab kort efter, så er der næppe overvejelse om goodwill, men ellers - stifter man ex IVS kort efter eller sælger sit koncept, så skal man klart ind i overvejelser om goodwill så man ikke henter sig en skatteoverraskelse der

Endeligt skal man jo huske, at disse tal så skal bruges til den udvidede selvangivelse, hvor værdierne skal indgå når man sætter kryds for "lukket virksomhed under året"

Lidt mere herhttp://johnhannover.blogspot.dk/2015/11/lukke-virksomhed.html 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Alright, jeg giver det et skud - Tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)