Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt SEO spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skal have lavet første hjemmeside.

Og har tænkt på nogle ting, man ser fx ofte på hjemmesider at det står.

Underholdning til bryllup, runde fødselsdage, konfirmation, reception
Er det nødvendigt at skrive alle fest arrangementer på 2-3 linier. Jeg tænker det selvfølgelig er med hensyn til søgeord hvis folk søger på underholdning til bryllup ville man ikke dukke op hvis man kun havde skrevet underholdning til fest på ens side, jeg syntes bare det ser ret dumt ud med så mange efter hinanden.


Er meget indhold godt eller ligemeget.

Man kunne fx lave en underside der hedder: gode råd ved slushice udlejning.
1. fyld maskinen 3 timer før den skal bruges
2. Fyld op undervejs i festen, så maskinen ikke løber tør maks 1 liter af gangen.
3. Brug den til børnene om dagen og til de voksne om aftenen ved at blande alkohol i

Osv osv.

Det er jo lidt de samme ting man ville sige når manskinen udlejes, og måske give med på et stykke papir, da man måske ikke lige tjekker hjemmesiden når man er igang med festen.

Der kan også være en side med opskrifter på drinks. Og sikkert mange andre ting.

Men giver det værdi med hensyn til SEO.

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige se om jeg har forstået spørgsmålet korrekt. 

Istedet for at lave en enkelt side hvor der står "Underholdning til bryllup, fødselsdage, reception...... osv", så spørger du om det vil give SEO værdi at dele dem op på enkelte sider? Altså så du har en side der omhandler "Underholdning til bryllup" en anden side der omhandler "Underholdning til fødselsdage" en tredje side der omhandler "Gode råd ved leje af Slush Ice maksine" osv osv?

I så fald ja, så kan det godt give mening SEO mæssigt. Så længe du kan skabe content nok til alle siderne, og får struktureret siden ordentligt. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 20
Fra  TPMarketing Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste er helt klart at lave individuelle sider til de forskellige søgeord. Da du på den måde kan gøre siderne langt mere relevante i forhold til hvad brugeren søger efter, hvilket øger chancerne for en konvertering. Derudover kan du også langt bedre tilpasse siden det/de ønskede søgeterm/søgetermer, når du har opdelt det på forskellige sider/undersider.

Meget indhold er godt, så længe det er relevant for det emne der er på siden. Det er også vigtigt med intern linkbuilding mellem dine sider. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar begge to, jeg har ikke indhold nok til at dele det hele op, tror heller ikke folk søger på slushice maskine til bryllup, så vil hellere fokusere på søgeord som slushice udlejning aalborg og den slags.

Nu er min side næsten færdig, der skal stadig rettes en del til, men jeg har givet robotter (Google) lov til at finde min side.

Hvordan kommer jeg nu bedst igang med at få fundet siden af Google, har hørt det godt kan tage et par dage.

Hjemmesiden er https://gakoglojer.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)