Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbetaling af moms

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har været en klovn og betalt for meget i moms, dog kun 1200 kr.
For at jeg kan få dem udbetalt skal jeg have mig en "nem erhvervs konto" problemet er at i danske bank tager de 1500 kr i oprettelse gebyr for sådan en konto..

Så er mit spørgsmål til jer, er der andre muligheder for at få dem udbetalt? Eller andre banker der ikk tager de 1500 ?

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har aldrig haft en erhvervskonto, og SKAT har udbetalt til min private nemkonto. Kan det være fordi at din virksomhedsform er et APS eller lignende?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 9. Feb 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed så det burde ikk være der den ligger.. Men jeg syntes at ha læst at nogen banker gerne ville lave ens alm. Konto til en nem erhverv..

Hvilken bank har du ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46512
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan som enkeltmands godt få tilknyttet dit CVR fra firmaet til en personlig konto, men det er ret få banker som idag vil gøre det - de kører det rene løb med erhvervskonto

Du kan her se lidt om hvorfor 

https://www.facebook.com/jhannover/videos/10154411568204787/

Du må enten få din bank til at føre CVR til personlig konto, eller betale ved kassen. Sandheden er, at det koster banken penge at drive en konto desværre. Kan du ikke finde en bank der vil give dig det privat- så tag det som en omkostning der jo er ved at ville være virksomhed - og kunne trække moms fra, Uden nemKonto er der ikke mulighed for moms retur

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Feb 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg haft fået dem til og overføre den ene gang her uden beregning, så må jeg kig på det til næste gang der ska moms tilbage, men ved du hvilke banker der er mulighed for at tilknyttet sit cvr til sin private konto ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46512
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Iversen1987:

Jeg haft fået dem til og overføre den ene gang her uden beregning, så må jeg kig på det til næste gang der ska moms tilbage, men ved du hvilke banker der er mulighed for at tilknyttet sit cvr til sin private konto ?

Nej - som udgangspunkt må det være den samme som du bruger privat. Der er ikke idag banker som altid bare tager erhvervskonto gratis

Hvis de gør det nu - så må de jo have tilknyttet tid CVR, mon ikke det så bare bliver ved med at være tilknyttet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)