Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til pakkerutine ift. webshop. Hvem har 10 minutter på Skype?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg står i en situation hvor jeg stort set er færdig med min webshop og skal lancere mit projekt.
Desværre har jeg været nødsaget til at smide min partner ud af projektet, så nu står jeg og skal have helt styr på de områder som han havde styr på - heriblandt pakkerutinen!

Jeg ved, at jeg skal have en printer - so far so good! :)

Derudover har jeg et login hos Pakkelabels og skal have den integreret med min shop  (Woocommerce). Er det så noget med at man kan printe fakturaer ud fra webshoppens dashboard, eller? og hvordan får jeg skabt en bedst mulig pakkerutine, så jeg uden problemer kan ordne det selv? Jeg har i tankerne at bruge GLS som leverandører, da jeg har rigtig dårlige erfaringer med Post Nord.

Hvem har en webshop i forvejen og ved noget om dette og hvad der er bedst? Jeg betaler gerne, hvis én har tid til at guide mig via Skype fx. Det er den sidste brik i puslespillet, og jeg vil rigtig gerne i gang hurtigst muligt.

De bedste hilsner,
Anna Lykke

Fra Rødekro
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Meere ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna,

Der findes en meget god guide om sætning af Pakkebals til Wocommerce. Så det er bare at gå i krig, det er noget man godt kan opsætte selv :)

https://www.pakkelabels.dk/integration/woocommerce/

Hvis der stadig er problemer er du velkommen til at skrive her igen, eller til mig privat :)

Mvh. Christian

Meere.dk

Projektleder og udvikler hos Meere

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Pakkelabels er nu integreret med min WooCommerce shop, så det er perfekt.
Jeg kigger lige på det andet!

Jeg har Bambora (Epay) som betalingsløsning :)

Tak for din hjælp ..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)