Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg tvinges til at bruge efaktura

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en sag kørende med et firma der siger jeg ikke kan få mine penge hvis jeg ikke sender dem e-faktura.

Jeg har været inde og følge deres anvisninger med hensyn til oprettelse til e-fakturering men det giver ingen

mening for mig og jeg har opgivet efter jeg har brugt alt for meget tid til dette. Jeg ringede til firmaet og har

fået forskellige svar på om der kan betales på andre måder en e-fakturering og her var svaret både ja og nej

afhængig hvem jeg spurgte i firmaet. Jeg ønsker at bringe denne sag videre i systemet da det lader til de ikke

vil/kan betale. Jeg er ikke blevet informeret om at jeg skal benytte e-fakturering før jeg gik igang med opgaven

men blev gjort opmærksom på det da jeg sendte en almindelig faktura over nettet

Så mit spørgsmål lyder helt simpelt, kan et firma tvinge mig til at benytte e-faktura når jeg er er blevet oplyst

om dette før jeg gik igang med opgaven.

Med venlig hilsen

Kent Dahl Jensen

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder næsten som en offentlig kunde?  er det det så er svaret ja du skal sende en e-faktura.

 

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

kdjdesign:

Jeg har en sag kørende med et firma der siger jeg ikke kan få mine penge hvis jeg ikke sender dem e-faktura.

Jeg har været inde og følge deres anvisninger med hensyn til oprettelse til e-fakturering men det giver ingen

mening for mig og jeg har opgivet efter jeg har brugt alt for meget tid til dette. Jeg ringede til firmaet og har

fået forskellige svar på om der kan betales på andre måder en e-fakturering og her var svaret både ja og nej

afhængig hvem jeg spurgte i firmaet. Jeg ønsker at bringe denne sag videre i systemet da det lader til de ikke

vil/kan betale. Jeg er ikke blevet informeret om at jeg skal benytte e-fakturering før jeg gik igang med opgaven

men blev gjort opmærksom på det da jeg sendte en almindelig faktura over nettet

Så mit spørgsmål lyder helt simpelt, kan et firma tvinge mig til at benytte e-faktura når jeg er er blevet oplyst

om dette før jeg gik igang med opgaven.

Med venlig hilsen

Kent Dahl Jensen

Hvis der er tale om en kunde der falder ind under kategorien "det offentlige" så skal fakturering klares via nettet, det er lovbestemt.

 

Alle private virksomheder kan mig bekendt ikke forlange det, med mindre det er aftalt virksomhederne i mellem på forhånd.

 

Så først og fremmest; hvem er det du handler med? dernæst hvad har i helt konkret aftalt? 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)