Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat/erhvers tlf. nr. Hvor og hvilke dual telefoner er bedst

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at skaffe mig en dual telefon (telefon med plads til 2 simkort) således, at jeg ikke skal rende rundt med 2 telefoner (privaten og arbejdstelefonen) hver dag.
Pt. er min arbejdstelefon omstillet til min private, men når jeg ringer ud til kunder er jeg nødt til at have min arbejdstelefon med, så kunderne får vist det rigtige nr. når jeg ringer.

Jeg har kigget lidt på markedet, da danmark ikke har noget udvalg (tror jeg har fundet frem til én udbyder) har jeg måtte kigge i andre retninger.
Udenlandske sider sælger nemlig dual i stor stil. Mit problem er så, at jeg ikke kender nogle med erfaring fra de forskellige mærker.

Jeg har kigget lidt i retning af Samsung (J5 og S7 edge) samt Oppo (A57). En med lidt erfaring taler godt om dem begge, men jeg har aldrig selv haft en Oppo i hånden.

Er der andre med erfaringer de vil dele?
Gerne med angivet model og måske hvor det er godt at købe fra. - Synes det hele bliver lidt "farligt" ved handel med ukendte udenlandsk hjemmesider.

Vh Pia

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en OnePlus 2 og er rigtig glad for den. Bruger ikke mit Dual Sim længere da jeg er på 1 telefonnummer nu, men det virker og telefonen er generelt rigtig lækker.

Jeg har overvejet at opgradere til OnePlus 3T (deres nyeste model), men der er ikke rigtig grund til det endnu, min 2'er kan stadig alt hvad jeg skal bruge.

Køb direkte hos dem, det gjorde jeg: https://oneplus.net/dk/3t/

Det eneste du skal være opmærksom på er at telefonen kommer med en screen protector der allerede er monteret - lad være med at tage den af ved en fejl når du pakker op (medmindre du absolut ikke vil have sådan en på).

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia,

Jeg vil anbefale dig at kigge på Huawei. De har både en billigere model med dualsim (P9 Lite) samt den anmelderroste Mate 9 Pro (søg evt. på modellen på Mobilsiden.dk) - begge er at finde hos danske forhandlere. :)

De bedste hilsner,
Anna

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia,

Du skal være opmærksom på, at langt de fleste dual sim telefoner er standby (når du taler på det ene nummer, vil det andet være optaget)
Det er ret svært at finde dual sim telefoner der er active.
Desuden er der kun et sim, der kan være på 4G ad gangen.

Hvis det ikke har nogen betydning, så vil jeg anbefale dig at kigge på OnePlus 3T, Samsung A7 eller Huawei Honor 8. Bemærk der kommer nye modeller i løbet af sommeren.

Den billigste løsning: Du kan stille din egen om til arbejd. Du skal alligevel ikke snakke privat når du arbejder, og omvendt i fritiden Wink

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv Huawei Y6 med to simkort i og det har altid fungeret godt, også koster telefonen kun 1500kr så kan den også beuges til arbejde uden bekymringer.
Ps kan købes i Elgiganten

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Huawei Honor 7 lite. Den kostede 1100 i Elgiganten før jul. Er superglad for den. Et enkelt minus er at simkort nr 2 og hukommelseskort har samme placering, så det er ikke plads til begge dele. Men har ikke været problem indtil nu.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia,

Hvis ikke du er bundet i at have et bestemt abonnement og ikke har brug for SMS på din arbejdstelefon - så er der andre muligheder med kun en almindelige telefon hvor begge telefonnumre er online på samme tid, og hvor du kan ringe fra begge numre.

Fang mig på lars@comasys.dk hvis du er interesseret i at høre mere

Lars Andersen
Comasys

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)